Archives

Home / Guardian Portfolio

ReGeneration | Μια νέα ομάδα προ(σ)καλεί τους νέους να εργαστούν!

Μία εποχή ανανέωσης ξεκινά για το ReGeneration, το πρωτοποριακό πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης, που έχει ως στόχο να γεφυρώσει το κενό μεταξύ νέων ταλαντούχων πτυχιούχων και των εταιρειών.

FACEBOOK – Ενα επαγγελματικό, προσωπικό, όπλο

Ζούμε πια στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε τι που λέμε ή γράφουμε, μένει στη μνήμη υπολογιστών και ανθρώπων και μας ορίζει.

TEDxAUEB: Τα ηνία στα… μυαλά των νέων!

Στις 18 Μαρτίου έλαβε χώρα για πέμπτη συνεχή χρονιά το TEDx του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η 27μελής ομάδα του TEDxAUEB δημιούργησε το δικό της “μωσαϊκό” και υποδέχθηκε πάνω από 400 delegates στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μία ολοκληρωμένη TED εμπειρία.

«Λύση είναι το εύρος των γνώσεων και όχι η εξειδίκευση»

Ο Σπύρος Ρουσσάκης, είναι δικηγόρος με σπουδαίες περγαμηνές σπουδών, όπως ένα μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Berkeley και τώρα διατελεί ειδικός σύμβουλος της Υπουργού Εργασίας, Εφης Αχτσιόγλου.

Do it like a super star!

Τι κοινό έχουν η Οπρα, η Μπιγιονσέ, ο Λεμπρόν Τζέιμς, η Τζένιφερ Ανιστον, η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ;

Σημεία Πόνου της Πώλησης, Εύρεσης Εργασίας, Στελέχωσης Προσωπικού

Όλα αυτά τα χρόνια, ώρες παράδοσης εκπαιδεύσεων, συμβουλευτικής καριέρας και εύρεσης εργασίας, καθώς και εκμάθησης πρακτικών στελέχωσης προσωπικού σε νεότερα στελέχη τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού, μου έχουν δώσει ένα και μόνο «μάθημα». Τα άτομα που απαρτίζουν αυτές τις ομάδες, μεταξύ τους, «χάνονται στην μετάφραση».

Adecco | CEO for One Month για 49 υποψηφίους σε όλον τον κόσμο

Το πρόγραμμα ‘CEO for One Month’ του Ομίλου Adecco προσφέρει μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ταλαντούχους νέους και αναπτύσσει τις δεξιότητες τους. Για 4η χρονιά, δίνεται η ευκαιρία σε φιλόδοξους υποψηφίους να εργαστούν δίπλα σε υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Adecco σε 49 χώρες και να αποκτήσουν λαμπρή επαγγελματική προοπτική.

 

Ο Όμιλος Adecco, υλοποιεί για 4η χρονιά το πρόγραμμα CEO for One Month, που αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Adecco Way to WorkTM. Και φέτος, το πρόγραμμα CEO for One Month θα δώσει την ευκαιρία σε 49 φιλόδοξους υποψηφίους σε όλον τον κόσμο να λάβουν εμπειρία εργασίας δίπλα σε υψηλόβαθμα στελέχη του Ομίλου Adecco στη χώρα διαμονής τους. Ένας από αυτούς θα επιλεχθεί για να εργαστεί στη συνέχεια υπό την καθοδήγηση του CEO του Ομίλου Adecco, Alain Dehaze. Το πρόγραμμα υποστηρίζει ταλαντούχους νέους να ενισχύσουν την απασχολησιμότητά τους και τις επαγγελματικές τους προοπτικές μέσω υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στον χώρο εργασίας.

 

Σύμφωνα με τη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας των Ηνωμένων Εθνών, ο αριθμός των άνεργων νέων έφτασε τα 71 εκατομμύρια το 2016. Ταυτόχρονα, η 4η βιομηχανική επανάσταση δημιουργεί θέσεις εργασίας που απαιτούν νέες δεξιότητες και συμπεριφορές στην εργασία που λίγοι διαθέτουν. Οι εργοδότες βλέπουν πως το παραδοσιακό εκπαιδευτικό σύστημα δεν αναπτύσσει τις δεξιότητες που οι εταιρείες έχουν ανάγκη. Ο Παγκόσμιος Δείκτης Ανταγωνιστικότητας Ταλέντων (GTCI) 2017, μελέτη του INSEAD και του Ομίλου Adecco για την ανταγωνιστικότητα που επιδεικνύουν οι χώρες στην προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη ταλέντων, δείχνει πως οι χώρες στην κορυφή της κατάταξης, όπως η Ελβετία, η Σιγκαπούρη και οι Σκανδιναβικές χώρες, αντιμετωπίζουν επιτυχημένα την νεανική ανεργία, εν μέρει χάρη στο εκπαιδευτικό τους σύστημα που προωθεί την εκπαίδευση μέσω εμπειρίας και πρακτικής άσκησης.

 

«Η πρωτοβουλία Adecco Way to WorkTM κάνει πράξη την πρόθεση του Ομίλου Adecco να προσφέρει σε νέους ανθρώπους επαγγελματικές ευκαιρίες και να τους δώσει τη δυνατότητα να αναπτυχθούν μέσω της εργασίας. Το πρόγραμμα CEO for One Month απευθύνεται συγκεκριμένα σε φιλόδοξους ταλαντούχους νέους για να τους προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία. Να ενισχύσουν την απασχολησιμότητά τους, μαθαίνοντας στην πράξη πώς διοικείται μια πολυεθνική εταιρεία-ηγέτης στον κλάδο της. Το πρόγραμμα προσφέρει μια σημαντική ευκαιρία και σε εμάς. Ερχόμαστε σε επαφή με φρέσκιες ιδέες και ενδυναμώνουμε την «δεξαμενή» ταλέντων μας με νέους από όλο τον κόσμο που διαθέτουν εξαιρετικές δεξιότητες», σχολίασε ο Alain Dehaze, CEO του Ομίλου Adecco.

 

Ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Adecco Ελλάδας, ανέφερε: «Παγκοσμίως τα στοιχεία για την νεανική ανεργία είναι τουλάχιστον ανησυχητικά. Ειδικά στη χώρα μας όμως, τα τελευταία χρόνια οι νέοι μας έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με τη σκληρή πραγματικότητα της 

ανεργίας και των περιορισμένων ευκαιριών. Θέλοντας να συνεισφέρουμε στη βελτίωση των συνθηκών αυτών και για να μην επιτρέψουμε να χάσουν οι ταλαντούχοι νέοι μας την ελπίδα τους, μέσω του προγράμματος CEO for One Month τους προσφέρουμε την ευκαιρία να εργαστούν δίπλα στην ανώτατη διοίκηση της εταιρείας μας, με τα στελέχη μας να γίνονται μέντορές τους με στόχο να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν τα χαρακτηριστικά εκείνα που πραγματικά έχει ανάγκη ο επιχειρηματικός κόσμος».

 

Η Εύα Αδόσογλου, CEO for One Month 2016 της Adecco Ελλάδας, ανέφερε σχετικά με το πρόγραμμα και την εμπειρία της: «Το πρόγραμμα CEO for One Month προσφέρει πραγματικά μια μοναδική (ή ανεπανάληπτη) εμπειρία και ένα πολύ δυνατό εφόδιο στο ξεκίνημα της καριέρας ενός νέου ανθρώπου. Έχοντας την ευκαιρία να εργαστώ δίπλα στον κ. Μυλωνά, σε μικρό χρονικό διάστημα, με την καθοδήγησή του, μπόρεσα να λάβω μέρος στη λήψη σημαντικών για την εταιρεία αποφάσεων, να ενισχύσω τις δεξιότητές μου και να δω πώς είναι στην πράξη να διοικείς μια πολυεθνική εταιρεία. Είχα τη χαρά να φτάσω ως το τελικό στάδιο για την επιλογή του Global CEO for One Month και να βρίσκομαι ανάμεσα στους 10 επικρατέστερους υποψηφίους. Ήταν πραγματικά μια σπουδαία εμπειρία. Θα ήθελα να ενθαρρύνω τους νέους υποψηφίους να κάνουν αίτηση για το πρόγραμμα του CEO for One Month 2017. Εξάλλου, αν δεν κυνηγήσεις το όνειρό σου δεν θα το πραγματοποιήσεις ποτέ!». Η Εύα σήμερα εργάζεται σε εταιρεία τεχνολογίας, ως Application Portfolio Analyst, υπεύθυνη για τη στρατηγική καινοτομίας της εταιρείας, ακολουθώντας την επαγγελματική πορεία στην οποία στόχευε βάσει των ενδιαφερόντων και των σπουδών της.

 

Ο Όμιλος Adecco δημιούργησε το Adecco Way to WorkTM το 2013 ως μια πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της νεανικής ανεργίας και της έλλειψης δεξιοτήτων και για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων, ώστε να μπορέσουν να μπουν με τα απαραίτητα εφόδια στην αγορά εργασίας. Μέσω του Way to WorkTM, ο Όμιλος Adecco προσφέρει σε νέους θέσεις πρακτικής άσκησης (περισσότερες από 10.500 θέσεις στη διετία 2015-2016), επαγγελματική καθοδήγηση και εκπαίδευση, καθώς και την ευκαιρία να γίνουν CEO for One Month.

 

Δηλώσεις συμμετοχής για το πρόγραμμα CEO for One Month, γίνονται στο www.adeccowaytowork.com/ceo1month-en. Μετά την ολοκλήρωση των δηλώσεων συμμετοχής θα ακολουθήσει διαδικασία επιλογής που θα πραγματοποιηθεί από την εξειδικευμένη ομάδα επιλογής προσωπικού της Adecco. Η θέση του CEO for One Month είναι αμειβόμενη, ενώ ο υποψήφιος που θα επιλεχθεί, μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα λάβει επαγγελματική καθοδήγηση και θα έχει τη δυνατότητα για περαιτέρω συνεργασία με τον Όμιλο Adecco.

 

Δείτε το video για το πρόγραμμα CEO for One Month 2017

Δείτε το video για την εμπειρία της Camille Clement, Global CEO for One Month 2016

Δείτε την ομιλία της Camille Clement στο Ετήσιο Συνέδριο Ηγεσίας του Ομίλου Adecco

 

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα CEO for One Month 

Websites: www.adecco.gr/waytowork, www.adeccowaytowork.com/ceo1month-en

Facebook: www.facebook.com/AdeccoWaytoWork

Twitter: www.twitter.com/AdeccoWayToWork

#CEO for One Month #CEO 1 month
#CEO #Adecco #Adecco Group #Adecco Way to WorkTM

Να επικοινωνήσω μετά τη συνέντευξη;

Η συνέντευξη τελειώνει τυπικά όταν έχεις φύγει από το γραφείο ή την αίθουσα συνάντησης, αλλά ή επικοινωνία δε σταματάει εδώ.

 

Αν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για τη θέση, θα ήταν καλό να επικοινωνήσεις ξανά ευχαριστώντας το συνεντευξιαστή για τη συζήτηση και τονίζοντας για ακόμα μια φορά ότι ενδιαφέρεσαι για τη θέση,  συνοψίζοντας τους κυριότερους λόγους για αυτό.
 

Ο πιο εύκολος και σύντομος τρόπος είναι μέσω e-mail στα στοιχεία επικοινωνίας που σου έχει δώσει ο συνεντευξιαστής. Αν δε σου έχει δώσει (πράγμα πολύ άσχημο για τον ίδιο και την αξιοπιστία της εταιρίας), μπορείς ευγενικά να το ζητήσεις στο κλείσιμο της συζήτησης. Αν και πάλι δε σου δοθούν στοιχεία επικοινωνίας, ίσως θα πρέπει να σκεφτείς αν αξίζει τον κόπο να εργαστείς σε μια εταιρία, που όσον αφορά στον τομέα της επικοινωνίας με τους υποψήφιους, φαίνεται να μην τα πηγαίνει και τόσο καλά.
 

Ο τρόπος με τον οποίο θα συντάξεις το e-mail απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Η καλή εντύπωση μπορεί να σου εξασφαλίσει και μια μελλοντική θέση εργασίας, ακόμα και στην περίπτωση που επιλεχθεί κάποιος άλλος για τη συγκεκριμένη θέση που έχει υποβάλλει αίτηση.
 

Όπως πιθανόν γνωρίζεις, συνήθως τηρούνται βάσεις δεδομένων, με στοιχεία υποψηφίων που τα πήγαν πολύ καλά στην όλη διαδικασία στελέχωσης, αλλά τελικά δεν επιλέχθησαν για κάποιους λόγους. Ο βασικότερος λόγος είναι ο μεγάλος ανταγωνισμός και ενώ πολλοί υποψήφιοι είναι ικανοί για μια θέση, η τελική επιλογή κρίνεται από μικρές λεπτομέρειες. Πολλές φορές λοιπόν, όταν «ανοίγει» κάποια θέση, ο υπεύθυνος προσλήψεων ανατρέχει σε προφίλ περασμένων υποψηφίων πριν ακόμα την ανακοινώσει στην αγορά εργασίας.
 

Θα πρέπει να ξέρεις πως είναι δικαίωμά σου, αν θες να κρατηθεί σε βάση δεδομένων το βιογραφικό σου. Στις περισσότερες περιπτώσεις απόρριψης, αυτό ζητείται από σένα είτε προφορικά είτε γραπτά και μπορείς να συναινέσεις ή όχι.
 

Ένας ακόμη λόγος για να επικοινωνήσεις μετά τη συνέντευξη, μπορεί να είναι και η «σιωπή ιχθύος» που τηρείται μετά από αυτή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, κατά το κλείσιμο της συζήτησης, ο συνεντευξιαστής φροντίζει να σε ενημερώσει για το χρονοδιάγραμμα επιλογής που έχει συμφωνηθεί. Με λίγα λόγια σου δίνει ένα περιθώριο χρόνου, κατά το οποίο θα πρέπει να περιμένεις μια απάντηση για το αν θα συνεχίσεις με τη διαδικασία επιλογής ή όχι.
 

Το περιθώριο χρόνου δεν τηρείται πάντα, για διάφορους αστάθμητους παράγοντες, οπότε αν δεν έχεις νέα και θες να επικοινωνήσεις, θα πρέπει να είσαι προσεκτικός στο πότε θα το κάνεις.
 

Μια καλή συμβουλή θα ήταν να υπολογίσεις τουλάχιστον 3 εβδομάδες επιπροσθέτως του χρόνου που σου έχει δοθεί, προτού επικοινωνήσεις. Και φυσικά, μην ξεχάσεις τα παραπάνω βασικά στοιχεία επικοινωνίας, είτε επικοινωνήσεις τηλεφωνικά είτε γραπτώς.
 

Ένας τελευταίος λόγος, που ενδεχομένως, θα ήθελες να επικοινωνήσεις, είναι για να μάθεις τους λόγους απόρριψής σου, αν δε σου δοθούν οι σχετικές εξηγήσεις. Η συμβουλή μου θα ήταν να μην το κάνεις, ακόμα κι αν πιστεύεις ότι όλα πήγαν τέλεια. Ο λόγος είναι πολύ απλός: όσο κι αν πιστεύεις στον εαυτό σου, υπάρχει πάντα η πιθανότητα κάποιος άλλος υποψήφιος να είχε καλύτερη απόδοση από σένα, σύμφωνα πάντα με τα κριτήρια και τις απαιτήσεις της εκάστοτε εταιρίας.
 

Αν όμως εκτιμάς ότι ο συνεντευξιαστής μπορεί να σου πει ειλικρινά τη γνώμη του, τότε στο πλαίσιο της δικής σου ανάπτυξης επιβάλλεται να το κάνεις, πάντα με ευγένεια και επαγγελματισμό.

 

Περισσότερες ερωτήσεις, ιδέες και συμβουλές στο βιβλίο «Συγχαρητήρια Προσλαμβάνεστε! Τα 7 μυστικά της επιτυχημένης συνέντευξης» του Μάριου Μανιάτη που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πατάκη

http://www.patakis.gr/viewshopproduct.aspx?id=711060

Facebook Συγχαρητήρια Προσλαμβάνεστε!

 

Ταιριάζει στην προσωπικότητά σου να δουλεύεις από το σπίτι;

Για πολλούς ανθρώπους, το να εργάζονται από το σπίτι, τούς φαίνεται σαν τη δουλειά των ονείρων τους. Αν μη τη άλλο, το να δουλεύεις από το σπίτι σού επιτρέπει να αποφεύγεις τις μετακινήσεις, να φοράς ό,τι θέλεις και να δημιουργείς το εργασιακό περιβάλλον που επιθυμείς. Αυτό το περιβάλλον, ωστόσο, δεν είναι ιδανικό για όλους. Είσαι, λοιπόν, ο τύπος του ανθρώπου που μπορεί να δουλέψει από το σπίτι;
 

Κινητοποίηση
Όταν εργάζεσαι από το σπίτι, θα πρέπει να προσπαθείς να θέτεις στον εαυτό σου συνεχώς νέα κίνητρα, γιατί εν τέλει δουλεύεις εντελώς μόνος σου. Η έλλειψη προϊσταμένου ή συνεργατών που θα επιβλέπουν την εργασία σου και θα σε κινητοποιούν, μπορεί να σου δημιουργήσει προβλήματα. Αν τυγχάνει να είσαι από εκείνους που θέτουν από μόνοι τους στον εαυτό τους νέους στόχους ή διαθέτουν επιχειρηματικό πνεύμα, τότε μάλλον δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα. Αν, όμως, το κίνητρο δεν έρχεται φυσικά, πραγματοποίησε κάποιες ενέργειες που θα σε κάνουν πιο παραγωγικό/η. Προσπάθησε να ακολουθείς ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που έχεις σχεδιάσει από πριν, διαχώρισε τον εργασιακό σου χώρο, χρησιμοποιώντας ένα και μόνο δωμάτιο του σπιτιού και επίτρεψε στον εαυτό σου να κάνει μικρά διαλείμματα.
 

Ανεξαρτητοποίηση
Πολλοί άνθρωποι προτιμούν να εργάζονται χωρίς τη συνεχή επίβλεψη ή αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους τους. Εάν θεωρείς ότι η συχνή διάσπαση προσοχής στο γραφείο αλλοιώνει την ποιότητα της εργασίας σου, η δουλειά από το σπίτι ίσως δημιουργήσει το ιδανικό, ανεξάρτητο περιβάλλον για εσένα. Από την άλλη, εάν η συνεργασία και η επαφή με τους συναδέλφους σου, ανατροφοδοτεί τη δημιουργικότητά σου, τότε κανόνισε περιστασιακές συναντήσεις μαζί τους για να επιτύχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 

Επικοινωνία

Ακριβώς επειδή εργάζεσαι από το σπίτι, δεν σημαίνει ότι πρέπει να κόψεις κάθε επαφή και επικοινωνία με τον υπόλοιπο κόσμο. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να επινοήσεις εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας με τους συναδέλφους, τους πελάτες και τους προϊσταμένους σου. Αφιέρωσε χρόνο και ρύθμισε το πρόγραμμά σου έτσι ώστε να  πραγματοποιείς τηλεδιασκέψεις με τους συναδέλφους σου και να κάνετε ένα επιτυχημένο brainstorming.
 

Επίλυση προβλημάτων

Όταν εργάζεσαι στον ίδιο χώρο με άλλους, η επίλυση ενός σημαντικού προβλήματος μπορεί να είναι πραγματικά μία εύκολη υπόθεση. Η εργασία από το σπίτι, απαιτεί να είσαι υπεύθυνος για την επίλυση τόσο μεγάλων, όσο και μικρών ζητημάτων. Στην περίπτωση βέβαια που είσαι, από τη φύση σου, ένας πολυμήχανος άνθρωπος τότε θα ξέρεις πώς να σκέφτεσαι κριτικά και να κάνεις την κατάλληλη έρευνα προκειμένου να καταλήξεις στη σωστή λύση. Ειδάλλως, προσπάθησε να επιλύσεις το πρόβλημα μέχρι εκεί που μπορείς και έπειτα ζήτα βοήθεια από τους συναδέλφους ή τον προϊστάμενό σου.

 

Λήψη αποφάσεων
 Όταν εργάζεσαι ανεξάρτητα, το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων πέφτει στους ώμους σου. Είτε είσαι ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης είτε εξωτερικός συνεργάτης μίας εταιρείας, θα πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στον τρόπο που εργάζεσαι. Εάν είσαι καλός στη διαχείριση κρίσεων, τότε η λήψη αποφάσεων μπορεί να είναι εύκολη υπόθεση. Εκμεταλλεύσου, ωστόσο, καλά τον χρόνο σου και βεβαιώσου ότι τα συμπεράσματα στα οποία έχεις καταλήξει είναι σωστά. Στην περίπτωση, δηλαδή, που έχεις την τάση να βασίζεσαι περισσότερο στη συναισθηματική σου κρίση, ίσως θα πρέπει να δίνεις ένα περιθώριο χρόνου στον εαυτό σου, έτσι ώστε η τελική σου απόφαση να βασίζεται περισσότερο στη λογική.
 

The expert’s quote

H Eλένη Πατεράκη, διευθύντρια του περιοδικού Harper’s Bazaar, που δουλεύει με αρκετούς εξωτερικούς συνεργάτες, μας λέει:

Δεν μπορώ να είμαι απόλυτη. Θα μπορούσα να πω ενδεχομένως ότι για μένα όλοι είναι ισότιμοι συνεργάτες. Έχω ακριβώς τις ίδιες απαιτήσεις από αυτούς. Το αν δουλεύουν από το σπίτι είναι δική τους επιλογή. Η “φυσική” τους απουσία από τον χώρο του γραφείου είναι επιβαρυντική μόνο για τον άνθρωπο που θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί τους για τα απαιτούμενα. Επίσης, πολλές φορές, δεν ενσωματώνονται στην ομάδα που δουλεύει στο γραφείο. Μπορούν όμως να έχουν εξίσου ικανοποιητικά αποτελέσματα και τη διάθεση του ανθρώπου που δεν εγκλωβίζεται σε έναν χώρο και συνεπώς λειτουργεί και με μεγαλύτερη ελευθερίαΕλένη Πατεράκη, Editor in Chief, Harper's Bazaar Greece

 

O έρωτας, η ανεργία, ο ΔΟΛ και ένας γάμος

Και να, που μια έρευνα του kariera.gr για τον έρωτα και την εργασία, Αγίου Βαλεντίνου ανήμερα, με αναγκάζει να προβώ σε ένα από τα πιο εξομολογητικά κείμενα που έχω γράψει ποτέ εδώ. Γιατί όσα περιλαμβάνει η έρευνα αυτή, τα έχω ζήσει, όλα, από πρώτο χέρι.

 

Έχεις ερωτευτεί ποτέ συνάδελφο/συνεργάτη σου; «Όχι, ποτέ», λέει το  64,60% και «Ναι, μία φορά», το 26,60%.
Θα έκανες σχέση με κάποιον συνάδελφο/συνεργάτη σου; «Όχι» το 56,4%, «Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις» το 28,40% και «Εννοείται» το 15,20%.

 

Εννοείται!

 

Ας μην γελιόμαστε. Όταν ο περισσότερος κόσμος περνά το μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας του, παραπάνω και από τον ύπνο του, στο γραφείο, πού πιο πρόσφορο έδαφος για να φλερτάρει; Και πώς να αντέξεις τόσες ώρες αν δεν έχεις και κάτι τόσο αναζωογονητικό να σε κρατά; Ο περισσότερος κόσμος βέβαια μένει στο φλερτ. Ένα φλερτ που τον ανανεώνει, του φτιάχνει το κέφι και, συνήθως, είναι ακίνδυνο.

 

Εμείς δεν μείναμε στο φλερτ -παρότι αυτό διήρκεσε πολύ, σχεδόν έναν χρόνο μέχρι να γίνει σχέση. Ημασταν στον ΔΟΛ, στα περιοδικά του Βήματος για την ακρίβεια.

 

Η συγκυρία που γράφεται αυτό το κομμάτι είναι σχεδόν σατανική: παρότι έχω φύγει χρόνια από τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη, δεν παύει να αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, της ιστορίας του «καλού» τύπου που αγάπησα και με μόρφωσε και φυσικά, πάνω απ’ όλα όμως είναι, εκεί, που έκανα πολλούς φίλους που τώρα είναι άνεργοι και απλήρωτοι. Δεν θα το κάνω μελό το κομμάτι, αλλά αυτό είναι που πονάει περισσότερο όποιον έχει την ελάχιστη συνείδηση.

 

 

Οσο φλερτάραμε, αυτό είχε πλάκα και δεν υπήρχε κάποιος λόγος ανησυχίας ή άγχους. Αλλωστε, στα δημοσιογραφικά γραφεία αυτό συμβαίνει κατά κόρον – όχι μόνο το φλερτ, αλλά και οι σχέσεις. Ισως γιατί οι δημοσιογράφοι, παραδοσιακά, ξενυχτούν πολύ και κατ’ επέκταση βγαίνουν μαζί μετά τη δουλειά. Oπότε, κάπως έτσι κι εμείς, λίγο αβίαστα και χαλαρά, ερχόμασταν όλο και πιο κοντά. Όταν όμως τα πράγματα σοβάρεψαν, αρχίσαμε να νιώθουμε τα μάτια να κοιτούν αλλιώς και τους ψιθύρους να δυναμώνουν. Ετυχε μάλιστα, την περίοδο εκείνη να αναλάβω την αρχισυνταξία του ΒΗΜΑmen και εκείνος να είναι συντάκτης, οπότε το πρώτο που έπρεπε να προσέξω ήταν να μην φανεί ότι τον ευνοώ. Και μάλλον του έκανα τη ζωή πιο δύσκολη από οποιουδήποτε άλλου συνεργάτη του περιοδικού.

 

Εννοείται, πως το κρύβαμε και το γνώριζαν μόνο οι πολύ κοντινοί μας.

 

Κανόνας: Να ξέρεις πως ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου. Όταν το ξέρουν δύο, το ξέρουν όλοι. Μάλιστα, όσο πιο πολύ κρύβεσαι, τόσα περισσότερα κουτσομπολιά ξεσηκώνεις.
 
Υπέρ:

  •   Τον βλέπεις περισσότερο
  •  Αποκτά ενδιαφέρον η επαγγελματική σου ζωή.
  •   Τον μαθαίνεις πιο γρήγορα.

 
Κατά:

  •  Αγχώνεσαι χωρίς λόγο.
  • Τσακώνεσαι πιο εύκολα – για να δείξεις αμερόληπτος.
  •  Κουβαλάς τη δουλειά στο σπίτι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αφήσεις τη δουλειά έξω από την πόρτα, όταν κάνεις την ίδια δουλειά και μάλιστα στον ίδιο χώρο. Και ας λένε τα βιβλία…. Εδώ δεν μπορείς να την αφήσεις εκτός όταν κάνεις άλλη – πόσο μάλλον λοιπόν.

Παντρευτήκαμε αφού είχαμε αμφότεροι αποχωρήσει από τον ΔΟΛ. Βρεθήκαμε μαζί για ένα διάστημα και στην Καθημερινή, αλλά σε άλλον χώρο, οπότε δεν μετράει για το παρόν κείμενο.

 

Λίγο πριν τον γάμο, έμεινε πρώτος άνεργος.

 

Εδώ, ας έρθουμε στην άλλη ερώτηση της έρευνας:

 

Θα έκανες σχέση με κάποιον που δεν εργάζεται;
Ναι, δεν παίζει κανέναν ρόλο 47,20%
Ναι, αν έψαχνε ενεργά για εργασία 25,20%
Ναι, εφόσον υπήρχε οικονομική ευχέρεια 10%

 

Εγώ δεν έκανα σχέση με έναν άνεργο – τον παντρεύτηκα! Και δεν κάνω τον ήρωα. Ομολογώ ειλικρινά ότι δεν ξέρω τι θα απαντούσα στην έρευνα, αν δεν είχα ήδη μια σχέση ετών προτού ο σύντροφός μου μείνει άνεργος.

 

Είναι πολύ σκληρό, το ξέρω. Η ανεργία, η ίδια, είναι πολύ σκληρή. Δεν είναι μόνο τα χρήματα που δεν φέρνει κάποιος σε ένα σπίτι, η αγωνία της επόμενης ημέρας και των λογαριασμών. Είναι η ψυχική καταρράκωση. Είναι η ακύρωση, η καθημερινή ακύρωση. Κάθε «όχι» όταν αναζητάς εργασία, κάνεις συνεντεύξεις και παίρνεις αρνητική απάντηση είναι ένα ακόμα βήμα πιο βαθιά στον βούρκο της κατάθλιψης. Νιώθεις την απαξία που δεν αξίζεις και μια απόγνωση που καμιά άλλη –πλην της αρρώστιας- δεν έχει όμοιό της.

 

Εκείνος λέει πως όταν τον έπαιρνα τηλέφωνο, από τη δική μου δουλειά στο σπίτι, δεν απαντούσε για να τον πάρω στο κινητό και να βγει στο μπαλκόνι, που έχει θόρυβο πόλης, για να με πείσει πως κάνει βόλτες και είναι μια χαρά. Δεν μπορώ καν να μπω στην ψυχή ενός άντρα που είναι άνεργος ενώ η γυναίκα δουλεύει. Προσωπικά, το νιώθω ως ίδιο – όμως η κοινωνία δεν το νιώθει ως ίδιο. Γιατί ο άντρας παραμένει, δυστυχώς, ο κυνηγός που πρέπει να φέρει το φαγητό στο σπίτι.

 

Κοινωνίας ο λόγος και να σημειώσουμε πως οι άνθρωποι δίνουν ευκαιρίες σε όποιον έχει δουλειά. Ναι, η δουλειά φέρνει δουλειά, ειδικά όταν είσαι στην ελεύθερη πιάτσα. Η αδικία, δηλαδή, στο μεγαλείο της. Κατανοώ πως όταν δεν έχεις δουλειά, δεν έχεις αέρα αυτοπεποίθησης που πείθει τους άλλους να σε εμπιστευθούν. Όμως, φίλε, μην ξεχνάς πως το γεγονός ότι δεν έχεις δουλειά, δεν σημαίνει ότι δεν αξίζεις να έχεις δουλειά. Και μην ξεχνάς, ποτέ, πως δεν υπάρχει βεβαιότητα σε αυτή τη ζωή για τίποτα. Και η ανεργία, δεν κάνει διακρίσεις, αλλά είναι αποτέλεσμα της κρίσης και, φευ, μπορεί να βρεθείς εσύ εκεί.

 

Για αυτό, όταν κρίνεις κάποιον, έλα στη θέση του. Εστω για λίγο.

Για αυτό, άσε και την καρδιά σου ελεύθερη να αποφασίσει για τον έρωτα. Όχι το μυαλό και την business card.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι μας συμβουλεύουν 5 επιτυχημένοι Startupers και CEOs παγκοσμίως!

Πέντε από τους πιο επιτυχημένους επαγγελματίες στον κόσμο μας προτείνουν τρόπους να ενεργήσουμε πιο θετικά, να βασίσουμε την μελλοντική μας επιτυχία στην συνεχή προσπάθεια και προετοιμασία και να αριστεύσουμε, πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα!

Personal brand και πώς να το χτίσετε!

Προτού αποφασίσετε να υποβάλετε αίτηση για μία νέα θέση εργασίας, θα χρειαστείτε κάτι παραπάνω από το βιογραφικό σας σημείωμα και τη συνοδευτική επιστολή για να παρουσιάσετε και να «διαφημίσετε» τον εαυτό σας στον μελλοντικό εργοδότη. Θα πρέπει να έχετε αναπτύξει, καλά, το «προσωπικό» σας brand.

Τα οφέλη μιας δουλειάς που… ΔΕΝ μας αρέσει!

Μία «κακή» δουλειά, δηλαδή μία δουλειά που δεν μας ικανοποιεί, μπορεί να είναι το αποτέλεσμα μίας σειράς καταστάσεων και συγκυριών. Ίσως είναι η έλλειψη ευκαιριών που μας κρατάει στάσιμους στα ίδια καθήκοντα για χρόνια ή η έλλειψη ισορροπίας εργασίας-ζωής που μας αναγκάζει να δουλεύουμε μέχρι αργά το βράδυ, γεγονός που μας έχει, πραγματικά, κουράσει. Όλοι έχουμε βρεθεί σε μία αντίστοιχη θέση, κάποια στιγμή.

Ενσυναίσθηση: Το «εισητήριό» σου για την πρόσληψη!

Μια από τις δεξιότητες-κλειδιά που αξιολογούνται κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης, είναι αυτή της ενσυναίσθησης. Τι είναι όμως η ενσυναίσθηση;
Το να μπορείς να κατανοείς τα συναισθήματα των άλλων, να τα «διαβάζεις» ακόμα και πίσω από αόριστες φράσεις ή νεύματα, να δείχνεις ευαισθησία στις ανάγκες τους και να αντιλαμβάνεσαι τις δυναμικές που δημιουργούνται στα συναισθήματα διαφορετικών ατόμων ή ομάδων, σημαίνει ότι έχεις υψηλή ενσυναίσθηση.

Leader or manager? Ιδού η απορία!

Σε θέσεις όπου χρειάζεται η διαχείριση ανθρώπων, οι διοικητικές και ηγετικές ικανότητες θεωρούνται απαραίτητες. Και όσο πιο ψηλά στην ιεραρχία βρίσκονται οι θέσεις αυτές, τόσο οι απαιτήσεις για αποτελεσματικότερη ηγεσία μεγαλώνουν.

Σε τι διαφέρει το CV από το Résumé και το Profile;

Άλλοι το αποκαλούν CV, άλλοι résumé, άλλοι πάλι profile. Ποια είναι τελικά η διαφορά, στο άκουσμα τους, αλλά και πρακτικά;

Ανεργία και Κατάθλιψη: it’s OK! Δεύτερο μέρος: Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Μετά την ανεργία, λοιπόν!

Στόχος…

Ανεργία και Κατάθλιψη: it’s OK! Πρώτο μέρος:ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ

Ανεργία

● Σήμερα, η ανεργία θεωρείται κοινωνική ασθένεια με πολύ σοβαρές επιπτώσεις στο άτομο και τον κοινωνικό ιστό.

Συναισθηματική νοημοσύνη: 2 φορές πιο σημαντική στο χώρο εργασίας από το IQ

Η συναισθηματική νοημοσύνη, γνωστή και ως EΙ (Emotional Intelligence), είναι ένας μετρήσιμος δείκτης (όπως και το IQ που μετράει την ευφυΐα) και αναφέρεται στην ικανότητα να αναγνωρίζουμε τόσο τα δικά μας συναισθήματα όσο και των άλλων, με σκοπό να χειριζόμαστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις καταστάσεις που προκύπτουν και τις σχέσεις μας με τους άλλους.

Overqualified: προσόν και στην εποχή μας!

Έχει καθιερωθεί, δυστυχώς, να θεωρούνται μειονέκτημα πια, οι «πλούσιες» ακαδημαϊκές γνώσεις και η πολυετής επαγγελματική εμπειρία στο βιογραφικό ενός υποψήφιου, λόγω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης, και επομένως της αδυναμίας κάλυψης υψηλόμισθων εργαζομένων. Πώς, όμως, θα γυρίσουμε υπέρ μας τις ιδιαίτερες ικανότητές μας και τις εξειδικευμένες γνώσεις μας, χωρίς να «φοβίσουμε» τους μελλοντικούς εργοδότες;

Αυθεντικότητα – τα ® και © της ζωής μας

Όποιος κοπιάρει εκείνο που κάποιος έχει κατοχυρώσει ως original, αυθεντικά δικό του δηλαδή, καταδικάζεται για αυτό (κατά τα λόγια του νόμου τουλάχιστον). Για αυτό, και το να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την αυθεντικότητά μας και να την ενισχύουμε, συνεχώς, είναι πολύ σημαντικό.

10 Πινελιές που θα απογειώσουν τη Συνοδευτική σας Επιστολή!

1.Συντάξτε διαφορετική επιστολή για κάθε θέση εργασίας που αιτείστε. Σίγουρα μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα κείμενο ως δείγμα γραφής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα το προσαρμόζετε στις ανάγκες της κάθε θέσης πριν το στείλετε!

Εσείς έχετε να κάνετε κάποια ερώτηση;

Αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας σου με τον συνεντευξιαστή είναι οι ερωτήσεις που θα κάνεις εσύ. Το 99% των συνεντεύξεων τελειώνει με την ερώτηση: «Έχετε εσείς να ρωτήσετε κάτι;»

ΚΥΡΙΑΚΗ 9/10 – Up ομιλίες στο μεγαλύτερο Event της πόλης

Στις 8 & 9 Οκτωβρίου 2016 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, η εργασία/ανεργία, οι ιδέες και οι ανθρώπινες ιστορίες ενώθηκαν σε ένα σαββατοκύριακο γεμάτο παλμό και εκπλήξεις!

10 Μυστικά και να Καίνε!!!

Η αείμνηστη Coco Channel μας έλεγε: «…για να είσαι αναντικατάστατος, χρειάζεται να διαφέρεις». Το ίδιο ισχύει και με όλο το project της αναζήτησης εργασίας (ω, ναι! …project είναι).

Επιχειρήστε εφοδιασμένοι!

Κρίση, ξε-κρίση, το επιχειρείν έχει βγει για τα καλά στο προσκήνιο. Στα περισσότερα από τα Εργαστήρια Αναζήτησης Εργασίας και τις Ημέρες Καριέρας που πραγματοποιούνται, πλησιάζουν τους Συμβούλους, σε μεγαλύτερο ποσοστό άτομα κοντά στην ηλικία των 30* όπου χρειάζονται βοήθεια για το πώς θα ξεκινήσουν ή θα αναπτύξουν τη δική τους επιχείρηση.

Ποδόσφαιρο, Σπουδές, Οικογένεια… Ποιος θα μου πει τι να επιλέξω;

Μια ιστορία βγαλμένη από τη ζωή. Η ιστορία ενός ανθρώπου πάνω στον πλανήτη μας, όπου προκαλεί συγκίνηση το ότι, χωρίς να γνωρίζει ο ίδιος τι προτεραιότητες να βάλει και τι να επιλέξει στοχεύοντας στην ευτυχία και την επιτυχία του, επέλεξε η ζωή για αυτόν.

Ισορροπία Ζωής-Καριέρας

Στην εποχή μας, μοιάζει ανέφικτο να καταφέρουμε την ισορροπία της ζωής μας και της δουλειάς μας. Παρ΄ όλα αυτά, μικρές αλλαγές μπορεί να μας βοηθήσουν πολύ. Mήπως το φετινό φθινόπωρο θα μπορούσε να σημάνει την αρχή για μια καλύτερη ζωή;

Νέα σεζόν, νέες συνήθειες!

Όταν λαμβάνουμε αρνητικά κύματα στο γραφείο από τους περισσότερους συναδέλφους μας, τότε σίγουρα κάτι κάνουμε λάθος. Αν, δηλαδή, διακρίνουμε γύρω μας διάχυτη δυσαρέσκεια, τότε δεν μας ζηλεύουν: εμείς πρέπει να αλλάξουμε συμπεριφορά.

Start up: ο δεκάλογος της νέας κουλτούρας

Η νέα γενιά, και όχι μόνο, πειραματίζεται και ρισκάρει να βουτήξει σε άγνωστα νερά. Οι δημιουργικές ιδέες γίνονται start up επιχειρήσεις, με αρκετές από αυτές να απολαμβάνουν απρόσμενη και τεράστια επιτυχία! Χρειάζεται όμως προσοχή και μέθοδος για να γλιτώσουμε όσες περισσότερες αναποδιές μπορούμε.

Θερινές διακοπές: Πώς να «καθαρίσετε» το μυαλό σας και… το email σας!

Ο αμειβόμενος χρόνος διακοπών είναι μία από τις πιο σημαντικές μορφές επαγγελματικής αποζημίωσης. Γιατί, λοιπόν, να μην τον επωφελούμαστε στο έπακρο;

Περίληψη & Φωτογραφία στο Βιογραφικό. Εργαλεία χωρίς αύριο;

Με τόσες αλλαγές στη δομή των βιογραφικών τα τελευταία χρόνια, έχουν καταλήξει οι περισσότεροι υποψήφιοι να μην γνωρίζουν… πού τους πάν’ τα τέσσερα!

Τι ζητάς και δεν στο δίνω;

Η έρευνα του Kariera.gr για τη γενιά Υ εγείρει σε εμάς, της προηγούμενής της γενιάς, μια σειρά σκέψεων και ερωτήσεων.

Με 9 ερωτήσεις, θα τους διαλύσετε!

Τα καταφέρατε! Είστε εντός shortlist, κοινώς ανάμεσα στους υποψηφίους που έχουν επιλεχθεί να αξιολογηθούν για την θέση που στοχεύατε.

Όταν προδίδει η γλώσσα του σώματος

Ακόμα και αν δεν το συνειδητοποιούμε, το σώμα και οι κινήσεις μας μαρτυρούν τον χαρακτήρα μας και αποκαλύπτουν, συχνά, περισσότερα και από τα λόγια.

Οι τελευταίες 6 συμβουλές που περιμένατε ν’ ακούσετε!

Κι όμως… Κι όμως… Γιατί τελικά οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά κι όχι απαραίτητα οι  μεγάλες πράξεις!

Ξεκινάμε την ημέρα αισιόδοξα!

Ακόμα και αν δεν το συνειδητοποιούμε, το σώμα και οι κινήσεις μας μαρτυρούν τον χαρακτήρα μας και αποκαλύπτουν, συχνά, περισσότερα και από τα λόγια.

Με ποιον μισθό θα ήσασταν ευχαριστημένος;

Μια από τις πιο δύσκολες στιγμές σε μια συνέντευξη έρχεται όταν αρχίζει η συζήτηση γύρω από την αμοιβή. Κι αυτό γίνεται για δύο λόγους:

Ανανέωσες το βιογραφικό σου σημείωμα;

Tο βιογραφικό σου σημείωμα είναι στην πραγματικότητα η κύρια πηγή που θα χρησιμοποιηθεί ώστε ο συνεντευξιαστής να σου απευθύνει ένα μεγάλο μέρος από τις ερωτήσεις που θα ήθελε να σου κάνει κατά τη διάρκεια της συνέντευξης…

Ο διχασμός των Millennials: Καριέρα ή Προσωπική Ζωή;

4 βήματα για επίτευξη και των δύο -επαγγελματική επιτυχία και προσωπική ευτυχία…

Focus!

Τα μυαλά μας δεν είναι σχεδιασμένα για αυτό που ονομάζουμε multitask. Ο εγκέφαλος είναι προγραμματισμένος για να μπορεί να κάνει focus σε ένα πράγμα τη φορά….

Τα πράγματα (μπορεί να) είναι πιο απλά από ότι φαίνονται!

Συχνά περιπλέκουμε τα πράγματα περισσότερο απ’ όσο χρειάζεται. Όσο πιο πολύ απλοποιούμε, όσο περίπλοκες καταστάσεις και αν προκύπτουν, τόσο πιο αποτελεσματικοί θα είμαστε. Αν αισθανόμαστε κάποια από τα παρακάτω, σημαίνει ότι κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη, επαγγελματική η προσωπική, χωρίς απαραιτήτως να είναι!

Χ στα λάθη, Ναι στο τσαγανό!

Δεν φοβόμαστε τα λάθη! Οι πιο επιτυχημένοι ή αυτοδημιούργητοι άνθρωποι είναι εκείνοι, που την αποτυχία ή το εκάστοτε εμπόδιο, το αντιμετωπίζουν ως μία αναγκαία συνθήκη την οποία προσπερνούν και προχωρούν στην επίτευξη των στόχων τους.

Ένα Όσκαρ, αφιερωμένο “σε όλους τους Rocky Balboa” της Ελλάδας!

Ας μιλήσουμε λοιπόν, για τα Oscar. Πρόσφατα διάβασα ένα εξαίρετο άρθρο του Θέμη Καίσαρη μέσω του αθλητικού site Contra.gr (το παρακολουθώ χρόνια, παρ’ ότι άσχετη με τα αθλητικά) και θεώρησα πως θα ήταν μια θαυμάσια αφορμή για επαγρύπνηση όλων μας – μη “βγάζω κι εγώ την “ουρά μου έξω”…

Ετοιμάσου για «ΨΥΧΩ» – μετρικά τεστ!

Σε πολλές εταιρίες τα ψυχομετρικά τεστ αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας επιλογής,. Είναι ένας ακόμη λόγος που δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να πεις ψέματα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ειδικότερα σε ό,τι έχει σχέση με την προσωπικότητά σου.

5 Βασικοί Κανόνες Διαπραγμάτευσης Μισθού

Αν είστε στο κατώφλι μιας προσφοράς θέσης ή έχει έρθει η ώρα να ζητήστε προαγωγή, να είστε σίγουροι ότι θα χρειαστεί να επιδείξετε τις πιο γενναίες σας διαπραγματευτικές ικανότητες! Μη φοβάστε…το ‘χετε! Τα πράγματα είναι πιο απλά απ’ ότι φαντάζουν, αλλά όχι κι εύκολα. Θέλει προετοιμασία, συγκέντρωση δυνάμεων και σθένος. Σε όποια από τις δύο παραπάνω περιπτώσεις, οι περισσότεροι επαγγελματίες κωλύονται, έρχονται σε δύσκολη θέση και συνήθως αποτυγχάνουν. Βάλτε λοιπόν στόχο σας, το 2016 να κερδίζετε αυτά που σας αξίζουν!

Don’t worry, be happy

Άλλο η αυτογνωσία και άλλο η αυτολύπηση. Η αναπαραγωγή των προβλημάτων μας και των λαθών μας, μόνο κατάθλιψη και εμπόδια προκαλεί.

Και όμως, κύριοι, έχει σημασία η εικόνα!

10 συνήθη ενδυματολογικά λάθη και πώς να τα αποφύγουν οι άνδρες

Στην προσπάθεια κάθε άνδρα για να πετύχει τις καλύτερες ενδυματολογικές επιλογές, ειδικά στις “ώρες γραφείου”, κρύβονται σημαντικές παρανοήσεις που δυσκολεύουν τις στιλιστικές αποφάσεις. Δέκα, απλοί, χρυσοί κανόνες, καταρρίπτουν τους μύθους περί χρωμάτων και συνδυασμών και βοηθούν στη δημιουργία μίας ενημερωμένης και έξυπνα στημένης γκαρνταρόμπας. Γιατί δεν αρκεί να είστε… κύριοι, πρέπει και να φαίνεστε!

Behaviour tricks

Εχουμε τον νου μας στα πάντα γύρω μας.  Και πάντα. Η παραμικρή πράξη, τα βλέμματα και η γλώσσα του σώματος μπορούν να  γίνουν η πυξίδα συμπεριφοράς μας και να μας οδηγήσουν στην επιτυχία ή την  αποτυχία.

4 Τρόποι να έρθετε λίγο πιο κοντά στην Πραγματικότητα

Όποτε τυχαίνει να συζητώ με αναζητούντες εργασία που δεν έχουν την ιδανική κατάληξη στην αναζήτησή τους, παρατηρώ ότι τους χαρακτηρίζει ένα κοινό σημείο, τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Ποσοστό 100% του χρόνου τους «επενδύεται» μπροστά σ’ έναν υπολογιστή, με τους ίδιους να αποστέλλουν το βιογραφικό τους, ξανά και ξανά, σε εκατοντάδες online αγγελίες. Η λύση, παρ’ όλα αυτά, βρίσκεται πολύ πιο μακριά από αυτήν την πρακτική.

Your salary matters

Για λόγους, ενδεχομένως και  ιστορικούς, οι γυναίκες δεν είναι καλές στη διαπραγμάτευση – ειδικά όταν  πρόκειται για τον μισθό τους. Ας δούμε τι συμβαίνει, πού την πατάμε και πώς θα  αντιδράσουμε!

Καλή ακρόαση για καλά αποτελέσματα

Ο τρόπος που επικοινωνούμε και που ακούμε τους άλλους, επηρεάζει τα πάντα. Καθορίζει εν πολλοίς την επαγγελματική, την προσωπική και την κοινωνική μας ζωή.
H καριέρα λοιπόν είναι ένας χώρος που κατ’ εξοχήν επηρεάζεται από το πώς επικοινωνούμε, από το πώς ακούμε τους άλλους και πώς αντιδρούμε. Κατ’ επέκταση και όλες μας οι σχέσεις, διαμορφώνονται από το πώς συμμετέχουμε σε διαλόγους. Μάλιστα, με τα χρόνια, ο καθένας διαμορφώνει συγκεκριμένο τρόπο που οι γύρω αναγνωρίζουν. Και είναι δύσκολο, αυτός, να αλλάξει…
Έτσι, το μεγάλο θέμα αφορά στο πώς νομίζουμε πως επικοινωνούμε. Συχνά, αντί για να βελτιώνουμε τον τρόπο μας, «κολλάμε» σε τρόπους που ελπίζουμε πως αποδίδουν. Και ίσως να μη συνειδητοποιήσουμε ποτέ, ότι ενδεχομένως, σε αυτό να οφείλεται και το ότι τα όνειρά μας δεν πραγματοποιούνται.

Η σημασία αξιολόγησης της Ομαδικότητας…

…ως απαραίτητη δεξιότητα για την πρόσληψή σου

Μία από τις δεξιότητες που συνεισφέρουν καθοριστικά στην επιτυχημένη πορεία ενός εργαζόμενου είναι να μπορεί να συνεργάζεται εποικοδομητικά και αποτελεσματικά με τους υπόλοιπους συναδέλφους, σε οποιαδήποτε βαθμίδα ιεραρχίας κι αν ανήκουν αυτοί. Γι’ αυτό και οι ερωτήσεις που αφορούν την ομαδικότητα θεωρούνται απαραίτητες σε κάθε συνέντευξη. Γιατί όμως η ομαδικότητα να θεωρείται τόσο σημαντική δεξιότητα;

Άντε και κλείσατε ραντεβού μαζί της…

…Το Facebook της, το ελέγξατε;

Υπάρχουν αρκετές θεωρίες στην καθομιλουμένη, κι άλλες από διάσημες φωνές για το τι σημαίνει Personal Branding. Αυτές που επικρατούν περισσότερο, μιλούν για το “τι σκέφτονται, πιστεύουν και συζητούν οι άλλοι για το όνομά σας”. Για την ακρίβεια, personal branding είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους άλλους, ενώ παράλληλα αποτελεί τη “γέφυρα” που σας φέρνει πιο κοντά στο στόχο σας. Φανταστείτε, λοιπόν, να έχετε γνωρίσει κάποια κι επιτέλους, καταφέρατε να κλείσετε ραντεβού μαζί της. Ελάτε τώρα! Σιγά μην δεν ρωτήσατε και δεν ελέγξατε ό,τι περνούσε από το χέρι σας γι’ αυτήν!

Καλή χρονιά και καλά σχεδιασμένη

Κάθε χρόνο, τα ίδια. Υποσχέσεις και αποφάσεις. Και όμως… κάθε χρονιά, μπορεί κάποιος, κάτι από όλα να τα κάνει πράξη. Δίνουμε ιδέες, και πάλι, για –ίσως- καλύτερες εργασιακές ημέρες.

Μειώνουμε το άγχος

Για το άγχος που νιώθουμε, καλό θα ήταν, να ρωτήσουμε τους εαυτούς μας εάν προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες (τον προϊστάμενό μας, τους συναδέλφους μας, κλπ.) ή το δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι, λόγω της αυξημένης πίεσης που ασκούμε στον εαυτό μας. Αν ναι, τότε ας κάνουμε ένα βήμα πίσω και ας ξεκινήσουμε με απλές κινήσεις που θα μας αποφορτίσουν, όπως η συχνότερη άθληση ή οι περισσότερες ώρες ύπνου. Ας μην επωμιζόμαστε το βάρος όλου του κόσμου. Δεν μπορούμε να κάνουμε τα πάντα και γι΄ αυτό δεν υπάρχει λόγος να πασχίζουμε για κάτι τέτοιο. Η σαφής και ξεκάθαρη αναφορά, στον προϊστάμενό μας, της ποσότητας των projects που μπορούμε να φέρουμε εις πέρας σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα κάνει τόσο εμάς, όσο και τους εργοδότες μας ιδιαιτέρως ικανοποιημένους.