13-14/10/2018

Ημέρες Καριέρας

Οι «Ημέρες Καριέρας» είναι η μεγαλύτερη συνάντηση νέων, εργαζομένων και στελεχών, με επιχειρήσεις και εκπαιδευτικούς φορείς που γίνεται στην Ελλάδα.

Στελέχη, σπουδαστές και όσοι αναζητούν εργασία έρχονται σε επαφή με εκπαιδευτικούς φορείς, οργανισμούς και επιχειρήσεις.

Days
Hours
Minutes
Seconds
1

Εταιρείες

1

Ομιλητές

1

Αίθουσες

Συμμετέχουσες εταιρείες

Γνώρισε του ομιλητές του UP Event

Το Up Event, το πιο αισιόδοξο Event της χρονιάς, αποτελεί παράλληλη δράση των Ημερών Καριέρας και πραγματοποιείται στο Αεριοφυλάκιο 1 (Αμφιθέατρο του Αθήνα 9.84). Διακεκριμένες προσωπικότητες από όλους τους τομείς εργασίας, μέσα από το προσωπικό τους παράδειγμα, δείχνουν το δρόμο της εξέλιξης στους παρευρισκόμενους.  Μέσα από προσωπικές τους εργασιακές εμπειρίες μας καταλαβαίνουμε πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και μας υποδεικνύουν τον τρόπο να κάνουμε την ιδέα μας πραγματικότητα.

Ζαφείρης Τρικαλινός​

Ιδιοκτήτης της Τρικαλινός
O Ζαφείρης Τρικαλινός γεννήθηκε το 1958 και μεγάλωσε στο νησί του Αιτωλικού, στην Αιτωλοακαρνανία. Καθ 'όλη την παιδική του ηλικία μυήθηκε, αγάπησε και εκτίμησε το αυγοτάραχο, το "χρυσό φρούτο» της λιμνοθάλασσας Αιτωλικού και Μεσολογγίου, από τον πατέρα του - διάσημο Καπετάνιο σε μια σειρά ιχθυοληπτικών σταθμών και ηγέτη της 3ης γενιάς της οικογενειακής επιχείρησης του παραδοσιακού αυγοτάραχου.

Χάρης Κουρούκλης​

Economist, Business Consultant, & Entrepreneur​
Ο Χάρης Κουρούκλης είναι διευθυντής της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και οικονομικός αρθρογράφος στο seekingalpha.com το μεγαλύτερο αμερικανικό χρηματοοικονομικό portal. Διαθέτει πολυετή εργασιακή εμπειρία στους τομείς των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, του marketing και των καταναλωτικών προϊόντων FMCG (κλάδος τροφίμων & ποτών). Είναι ιδρυτής της φίρμας πολυτελών τροφίμων και ποτών ANOTHOS και συγγραφέας δύο βιβλίων που έγιναν best sellers στην ελληνική αγορά, στους τομείς τεχνικής ανάλυσης αγορών και διαχείρισης ομολόγων. Έχει δημοσιεύσει πληθώρα εξειδικευμένων άρθρων τόσο σε ελληνικά αλλά και διεθνή μέσα αναφορικά με την παγκόσμια οικονομία, τις αγορές χρήματος και κεφαλαίου, όπως επίσης και αναφορικά με το σύγχρονο marketing και την επιχειρηματική στρατηγική.

Σόφη Δελούδη

ιδιοκτήτρια και designer της Sophie Deloudi
H Σόφη Δελούδη σπούδασε Σχέδιο Μόδας στο Istituto Marangoni του Μιλάνου. Παρότι το πρώτο της πάθος την οδηγούσε στον χώρο τη μόδας, δούλεψε και ανέπτυξε τη δυναμική της και τις ικανότητές της για πάνω από 20 χρόνια στον χώρο του design. To 2014 αποφάσισε να αλλάξει μονοπάτι και να εκφράσει το ταλέντο της, απευθυνόμενη στις γυναίκες άμεσα, με την ειλικρίνεια που χαρακτηρίζει τα σχέδιά της αλλά και την προσωπικότητά της. Οι συλλογές της αντικατοπτρίζουν τις αξίες και τις αρχές που τη διέπουν όσον αφορά τη μόδα και την αισθητική: υψηλή ποιότητα, τέλειες γραμμές, άψογη εφαρμογή, αψεγάδιαστα φινιρίσματα και καθαρές φόρμες που θα τις χαρακτηρίζει εμφανής, αλλά πάντα διακριτική θηλυκότητα. Ισχυρές σιλουέτες και ελλοχεύων αισθησιασμός ορίζουν δημιουργίες που προορίζονται να ντύσουν γυναίκες με αυτοεκτίμηση και προσωπική αντίληψη του στυλ. Οι συλλογές είναι το αποτέλεσμα ενός concept υψηλής αισθητικής, το οποίο χαρακτηρίζεται από εξαιρετική κομψότητα και ταυτόχρονα από ιδιαίτερη οικειότητα. Η αύρα του παρελθόντος και η κληρονομιά των κλασικών στιγμών της ιστορίας της μόδας μεταφράζονται με σύγχρονη ματιά στο πιο σημαντικό καλοκαιρινό κομμάτι της γκαρνταρόμπας μιας γυναίκας.

Μαρία - Όλγα Βλάχου​

Ιδιοκτήτρια της POSTFOLK​
Η Μαρία Όλγα Βλάχου ζει και εργάζεται στη Αθήνα. Χάρη στο δημιουργικό και ανήσυχο πνεύμα της εργάστηκε ως Senior Art Director σε πολυεθνικές εταιρείες όπως η Bold Ogilvy & Mather και Karamella Advertising. Εμπνευσμένη από την πλούσια λαογραφική ελληνική ιστορία η Μαρία Όλγα Βλάχου αποφάσισε να δημιουργήσει την προσωπική της συλλογή στον χώρο του σχεδιασμού οικιακών ειδών. Οι συλλογές της βασίζονται στην έννοια της ψηφιακής "χειροτεχνίας" και περιλαμβάνουν οικιακά είδη όπως λευκά είδη μπάνιου, πετσέτες θαλάσσης, yoga mats, χαλιά και περιορισμένης έκδοσης εκτυπώσεις τέχνης. Το μοντέρνο ψηφιακό κέντημα παντρεύεται με το παραδοσιακό, αναβιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τα παραδοσιακά λαϊκά μοτίβα, μέσω του χρώματος, της μορφής τους και των συμβόλων τους. Τα παραδοσιακά λαϊκά μοτίβα αποτελούν μια παγκόσμια γλώσσα που συνδέει γενιές σε όλο τον κόσμο. Όλες οι δημιουργίες της αλληλοσυμπληρώνονται, συνθέτοντας ένα μοναδικό σύμπαν χρώματος, συμβόλων και σχεδιασμού, πρεσβεύοντας "το μέλλον ενός πολύ δικού μας παρελθόντος".

Bίκυ Σταυροπούλου

ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Team Λόγω τιμής

Anna Scarlatou

Εxecutive HR Αdvisor
Anna Scarlatou has a deep and wide knowledge on Selection, Training, Talent Management, Performance Evaluation, Assessments, International HR Best Practices, Mergers & Acquisitions, Organizational Design, Business Re-positioning & Re-structuring, Separation Schemes.

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος

Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts
Ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts, μία από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στην Ελλάδα. Δραστηριοποιείται στην οικογενειακή επιχείρηση από το 1995, ενώ παράλληλα διατηρεί συμμετοχική δράση σε διάφορους οργανισμούς και επαγγελματικές ενώσεις ενασχολούμενος συστηματικά με την εφαρμογή νέων ιδέες και πολιτικών τόσο στο χώρο του τουρισμού αλλά και στον ευρύ επιχειρηματικό κόσμο.

Δρ. Δήμητρα Τζέλη

Συνεργαζόμενη Ερευνήτρια, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών
Η Δρ. Δήμητρα Τζέλη έχει πτυχίο Χημείας (1995), Master στη Φυσικοχημεία (1997) και Διδακτορικό στην Κβαντική/Υπολογιστική Χημεία (2000) από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Pacific Northwest National Laboratory/ΗΠΑ, στο Rijksuniversiteit Groningen/Ολλανδία, στο Δημόκριτο, και στο Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών και των μεταπτυχιακών σπουδών της καθώς και μετά έλαβε διάφορες υποτροφίες για το ερευνητικό της έργο (ΙΚΥ, AWU, Ακαδημία Αθηνών, HPC-Europa, κα.). Το 2009 έλαβε το βραβείο L’Oreal-Unesco για τις γυναίκες στις Φυσικές Επιστήμες. Τώρα εργάζεται στο ΕΙΕ με δικό της ερευνητικό πρόγραμμα το οποίο χρηματοδοτείται από τις ΗΠΑ. Ασχολείται υπολογιστικά με την κατάλυση, τον εγκλωβισμό μορίων σε ενώσεις κελιά, αισθητήρες και μοριακές λογικές πύλες κ.α.. Είναι συγγραφέας 60 ερευνητικών άρθρων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, κριτής σε διεθνείς επιστημονικούς οργανισμούς και μέλος της επιστημονικής επιτροπής επιστημονικών περιοδικών. Είναι παντρεμένη με 5 παιδιά.

Ρούλα Μπαχταλιά

Programme Manager egg
Η Ρούλα Μπαχταλιά είναι Διευθύντρια του Προγράμματος egg - entergrowgo. Το Πρόγραμμα egg αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματικούς επιταχυντές στην Ελλάδα, ο οποίος στοχεύει στη στήριξη της νεανικής καινοτόμου επιχειρηματικής δραστηριότητας και στην ενίσχυση της προοπτικής βιώσιμης απασχόλησης του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας. Το Πρόγραμμα egg είναι μία πρωτοβουλία εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της Eurobank που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το Corallia.

Ματσουρδέλη Αλκυόνη & Γαβρίλη Δανάη ​

co-founder | designer | operations manager Lommer) και co-founder | designer | production manager​
Η Αλκυόνη Ματσουρδέλη ξεκίνησε τις σπουδές της στο τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής στα ΤΕΙ Αθήνας, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με την γλυπτική, όπου συμμετείχε σε ομαδικές εκθέσεις. Στην πορεία την τράβηξε το Product Design και έτσι ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Σχεδιασμού Βιομηχανικών Προϊόντων του ΑΚΤΟ το 2011, σε συνεργασία με το Middlesex University. Συνεργάστηκε με Αρχιτέκτονες και Διακοσμητές εσωτερικών χώρων μέχρι το 2013 όπου ανέλαβε σχεδιαστικά project του «Μουσείου Ελληνικής Γαστρονομίας». Από τον Απρίλιο του 2014 ασχολείται πλήρως με την ανάπτυξη της Lommer. Η Δανάη Γαβρίλη σπούδασε Βιομηχανικό Σχέδιο στον ΑΚΤΟ και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Design, με πρώτη στάση στο Edinburgh College of Arts και στη συνέχεια, με υποτροφία, στη DomusAcademy του Μιλάνου. Επιστρέφοντας ασχολήθηκε με τον σχεδιασμό και την κατασκευή επίπλων, ενώ συμμετείχε σε αρκετούς διαγωνισμούς και εκθέσεις. Το Νοέμβριο του 2013 μπήκε στην ομάδα του «Μουσείου Ελληνικής Γαστρονομίας», όπου γνωρίστηκε με την Αλκυόνη. Από τον Απρίλιο του 2014 ασχολείται πλήρως με την ανάπτυξη της Lommer.

Peter Economides

Βrand strategist

Έθελ Αγγελάτου​

LinkedIn Trainer, Corporate & Employer Branding Coach​

Αρσένης Σπύρος

NBG Business Seeds Manager | Startup Ecosystem Strategist

Θανάσης Τσίτσας

Journalist

Νίκος Καραθάνος

Σεφ και συνιδιοκτήτης του εστιατορίου Cookoovaya και Hoocut

Κωνσταντίνος Κίντζιος

Business Development Director, ReGeneration
Ο Κωνσταντίνος Κίντζιος κατέχει περισσότερα από 12 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε τομείς Business Development, Sales, Marketing and Communications, απασχολούμενος σε διάφορους οργανισμούς όπως Embassy of the United States in Greece, Adel/Saatchi&Saatchi, Hellas Online, United States Olympic Committee. Τελευταίος του σταθμός, η θέση του Commercial Relationship Manager στην Boussias Communications, όπου εργάστηκε συνολικά 6 έτη, έφερε επιτυχώς εις πέρας σημαντικά projects και παράλληλη αύξηση της κερδοφορίας, κάθε χρόνο. Ως Business Development Director του ReGeneration, συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της νεανικής απασχολησιμότητας, στην διακράτηση νέων ταλέντων εντός των συνόρων και φυσικά στο γεφύρωμα των νέων ταλαντούχων πτυχιούχων με εταιρείες που επιθυμούν να επενδύσουν στη νέα γενιά στελεχών.

UP EVENT program

Σάββατο 13/10

  • 12:30

    Από τον Τουρισμό στην Οικονομία της Φιλοξενίας
    Αλέξανδρος Αγγελόπουλος | Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Aldemar Resorts

  • 13:00

    Οι τάσεις στην εργασία και πώς να κάνουμε την ιδέα μας πραγματικότητα
    Σπύρος Αρσένης | NBG Business Seeds Manager | Startup Ecosystem Strategist

  • 13:30

    Επιχειρηματικότητα και καινοτομία
    Ρούλα Μπαχταλιά | Programme Manager egg

  • 14:00 TIME FOR BREAK
  • 14:30

    Από τη Νεα Υόρκη με αγάπη
    Θανάσης Τσίτσας | Δημοσιογράφος

  • 15:00

    Ginetai
    Peter Economides | Brand strategist

  • 16:00

    Λόγω Τιμής
    Λάμπης Ζαρουτιάδης | Σκηνοθέτης, Βίκυ Βολιώτη | ηθοποιός, Χριστίνα Αλεξανιάν | ηθοποιός, Αγγελική Δημητρακοπούλου | ηθοποιός

DW_Logo_EL_EL_Horiz_Colour_Cropped

Σάββατο 13/10

Digital Marketing: Search, Display & Social

Εκπαιδευτείτε πάνω στo Digital Marketing και στο σχεδιασμό μιας βασικής ιστοσελίδας μέσω των σεμιναρίου της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google.

UP EVENT program

Κυριακή 14/10

  • 12:00

    ReGeneration | Give Youth a Chance
    Κωνσταντίνος Κίντζιος | Business Development Director, ReGeneration - Δημήτρης Σπυριδάκος (ReGenerator 2016) | Σύμβουλος Πωλήσεων, Leroy Merlin & Μέλος, Leroy Merlin Academy

  • 12:30

    Ικανότητες ή τύχη; Ρίξτε τη «ζαριά» και προκαλέστε τη ζωή!
    Χάρης Κουρούκλης | Economist, Business Consultant, and Entrepreneur

  • 13:00

    Let’s Recruit the Recruitment
    Εθελ Αγγελάτου | LinkedIn Trainer, Corporate & Employer Branding Coach

  • 13:30

    Ταξίδι στη γεύση - ένας chef ρωτά
    Ζαφείρης Τρικαλινός | Ιδιοκτήτης της εταιρίας Τρικαλινός - Νίκος Καραθάνος |Chef και συνιδιοκτήτης του εστιατορίου Cookoovaya και Hoocut

  • 14:00 TIME FOR BREAK
  • 14:30

    "Αστέρι" έρευνας στις Φυσικές Επιστήμες
    Δρ. Δήμητρα Τζέλη | Συνεργαζόμενη Ερευνήτρια, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών

  • 15:00

    Λέω να βάψω τα μαλλιά μου ξανθά!
    Βίκυ Σταυροπούλου | ηθοποιός

  • 15:30

    Μόδα είναι θα περάσει!
    Σόφη Δελούδη | designer and owner of brand Sophie Deloudi, Αλκυόνη Ματσουρδέλη και Δανάη Γαβρίλη | designers and owners of brand Lommer και Μαρία Όλγα Βλάχου | designer and owner of brand Postfolk

  • 16:00

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, απαραίτητη σε όλα τα επιπεδα
    Άννα Σκαρλάτου | Εxecutive HR Αdvisor

DW_Logo_EL_EL_Horiz_Colour_Cropped

Kυριακή 14/10

How to Design and Build a Website

Εκπαιδευτείτε πάνω στo Digital Marketing και στο σχεδιασμό μιας βασικής ιστοσελίδας μέσω των σεμιναρίου της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online της Google.

Χώρος

Οι Ημέρες Καριέρας είναι ένας πολύ σημαντικός θεσμός που παρέχει τη δυνατότητα σε πολλούς νέους να έρθουν σε άμεση επαφή με εταιρείες και να συναντήσουν αξιόλογα στελέχη της αγοράς. Το γεγονός ότι πέρασα από πολλές mini-συνεντεύξεις στις «Ημέρες Καριέρας», από μεγάλες επιχειρήσεις, μέσα σε μια μέρα, συνετέλεσε στο να αντιμετωπίσω το μεγαλύτερο άγχος μου όσον αφορά στην αναζήτηση εργασίας, την συνέντευξη.
Έλενα Μ.
Digital Marketing Specialist TRK Coffee & Beverages
Η πρώτη μου εμπειρία με τις Ημέρες Καριέρας και τα ανοιχτά σεμινάρια που διεξάγονται σε αυτές, ήταν το 2014. Η συμμετοχή μου αυτή, με ωφέλησε τόσο στις επαγγελματικές ευκαιρίες που προέκυψαν, όσο και στη δικτύωσή μου με στελέχη-κλειδιά. Όντας προκατειλημμένος, θεωρούσα ότι τα στελέχη των εταιρειών που βρίσκονταν εκεί, ενδιαφέρονταν κυρίως να «εκμεταλλευτούν» την ανάγκη του κόσμου να εργαστεί.
Μιχάλης Β.
Uni-Pharma Pharmaceutical Laboratories Facilities Support, BMS Operator

Χορηγός

HK18_ALBA_white

Εκπαιδευτική Υποτροφία

  • Το kariera.gr και το Alba Graduate Business School, Τhe American College of Greece, στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής τους ευθύνης, θα προσφέρουν για έκτη χρονιά μια πλήρη υποτροφία σε νέους και νέες που ανήκουν σε ευάλωτη οικονομικά/κοινωνική ομάδα.
Alba_slider_2

Χορηγοί Επικοινωνίας

CD18_sponsor_fox
CD18_sponsor_sporfm
CD18_sponsor_skai
CD18_sponsor_rockfm
CD18_sponsor_people
CD18_sponsor_mega
CD18_sponsor_instyle
Epixeiro_Logo_Full_rgb-04
png-logo-cch_youth_520

Το Youth Empowered θα βρίσκεται στις Ημέρες Καριέρας, δίνοντας τη δυνατότητα σε 20 τυχερούς (μετά από κλήρωση) να κερδίσουν προσομοίωση συνέντευξης από έμπειρα στελέχη της αγοράς!

Συμβουλές

Οι δύσκολες στιγμές που βιώνουμε σε οικονομικό και επαγγελματικό επίπεδο, μας έχουν επηρεάσει μεταφορικά και κυριολεκτικά. Σε αυτή την συνάντηση όμως, δίνεται η ευκαιρία να ξεπεραστούν εμπόδια που μας αποστασιοποιούν από επίλεκτες και επιθυμητές σε εμάς εταιρείες και τα στελέχη τους. Εφόσον λοιπόν οι πιθανότητες είναι υπέρ των τολμηρών, φορέστε το χαμόγελό σας και παρέα με την αισιοδοξία και την αποφασιστικότητά σας, ελάτε να κάνετε τη διαφορά!

Κλασικός προβληματισμός που μπορεί να οδηγήσει σε αποπροσανατολισμό ή λάθος επιλογές. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες και εγχειρίδια, όσον αφορά σε αυτή την ερώτηση. Σκεφτείτε μόνο, «εσείς, σε ποια εταιρεία θέλετε να στοχεύσετε»; Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και αυτό ισχύει για την κουλτούρα κάθε εταιρείας και τον ενδυματολογικό κώδικα που ακολουθεί. Είτε το βιογραφικό σας είναι λιτό, είτε εμπλουτισμένο σε προϋπηρεσία, θα σας απασχολούν μόνο τα είδη των εταιρειών που σας ενδιαφέρουν. Αν, λόγω αντικειμένου, αυτές απαιτούν αυστηρά επαγγελματικό προφίλ, τότε χρειάζεται να το υποστηρίξετε με την εμφάνισή σας. Αν όμως, στοχεύετε σε εταιρείες που διατηρούν καθημερινό προφίλ, τότε δεν έχετε παρά να το ακολουθήσετε ενδυματολογικά. Προσοχή, αν δεν είστε σίγουροι σε ποια εταιρεία θα απευθυνθείτε, ακολουθήστε τη χρυσή τομή του προσεγμένου και επιμελημένου προφίλ, για να είστε «καλυμμένοι». Ό,τι και να επιλέξετε, φροντίστε μόνο να είναι άνετο και όχι εξεζητημένο.

Φροντίστε το βιογραφικό σας να είναι σε ανανεωμένη μορφή, ώστε να φαίνεται η παρούσα επαγγελματική δραστηριότητά σας (όποια κι αν είναι αυτή), χωρίς να χρειάζεται να επεξηγείτε ή να αποπροσανατολίζεται η συζήτησή σας με κάποια στελέχη λόγω λεπτομερειών.

Φυσικά! Κατ’ αρχάς μην αγχώνεστε… Η προετοιμασία είναι «το ήμισυ του παντός». Ξεκινήστε εγκαίρως την έρευνα για εταιρείες που σας ενδιαφέρουν ή για τη γραμμή κατάρτισης που θέλετε να ακολουθήσετε – θα κερδίσετε σίγουρα το προβάδισμα. Ελέγξτε ποιοι φορείς και οργανισμοί θα συμμετάσχουν και «ξεψαχνίστε» το διαδίκτυο για χρήσιμες πληροφορίες (π.χ. στα αντίστοιχα site τους). Ετοιμάστε μια σύντομη λίστα εύστοχων ερωτήσεων για να μάθετε περισσότερα για το προφίλ τους και αν αυτό σας ταιριάζει, τη βιωσιμότητά τους εν μέσω κρίσης, τομείς που δραστηριοποιούνται και άλλα θέματα που δεν καταφέρατε να ανακαλύψετε από μόνοι σας.

Το σημαντικότερο είναι να βλέπετε την ευκαιρία εκεί που άλλοι δυσκολεύονται ή νομίζουν ότι δεν υπάρχει. Αξιοποιείστε κάθε λεπτό που σας δίνεται σε μια τέτοια συνάντηση και φροντίστε να είστε ξεκούραστοι και ευδιάθετοι για να δώσετε τον καλύτερο εαυτό σας. Συζητήστε και δώστε χρόνο στα στελέχη που επιζητούν να μάθουν περισσότερα για εσάς. Μην αγχωθείτε και «κλείσετε τις πόρτες» σε μια εποικοδομητική συζήτηση μόνο και μόνο για να προλάβετε να επισκεφθείτε όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν. Επιλέξτε σύμφωνα με τους στόχους και το προφίλ σας και συλλέξτε κάρτες στελεχών-κλειδιά και ενημερωτικά φυλλάδια των εταιρειών που ανήκουν. Δικτυωθείτε, προκειμένου να δημιουργήσετε επαγγελματικές επαφές και σχέσεις με κατάλληλα άτομα. Ενημερωθείτε για τις ομιλίες και τις παράλληλες εκδηλώσεις που σας αφορούν και δηλώστε συμμετοχή έγκαιρα.

Αρχικά, ας διασαφηνίσουμε τους λόγους συμμετοχής εταιρειών σε αυτή τη συνάντηση. Ομολογουμένως, τα οικονομικά δρώμενα της εποχής, έχουν οδηγήσει αρκετές εταιρείες σε περικοπές προσωπικού και κατά συνέπεια, σε διακοπή του κύκλου προσλήψεων τους. Αυτό δε συμβαίνει όμως σε όλες τις εταιρείες, ούτε ασφαλώς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου δραστηριότητας μιας επιχείρησης. Για την ακρίβεια, κάποιοι οργανισμοί συμμετέχουν αναζητώντας υποψηφίους που θα έχουν την ευκαιρία να τους γνωρίσουν και να τους αξιολογήσουν από κοντά, ώστε να καλύψουν θέσεις που «τρέχουν» επί της παρούσης. Άλλοι πάλι, κάνουν την εμφάνισή τους με σκοπό την εύρεση σημαντικών προφίλ υποψηφίων και ταλέντων, για να τους απασχολήσουν μακροπρόσθεσμα. Σκεφτείτε λοιπόν αισιόδοξα και εμφανιστείτε για να επηρεάσετε το μέλλον σας! Η εύρεση εργασίας είναι μια υπόθεση που ίσως να θέλει χρόνο και προεργασία, ίσως τύχη, ή ίσως την παρουσία σας την κατάλληλη στιγμή – στοκατάλληλο μέρος – με τους κατάλληλους ανθρώπους!