ΕΓΩ Α.Ε.

Home / ΕΓΩ Α.Ε.

Γνώρισε & χτίσε την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ του εαυτού σου!

 

ΕΓΩ Α.Ε.

Έχετε σκεφτεί ποτέ από πού ξεκινήσατε, πώς συλλέξατε γνώσεις κι εµπειρίες και πώς τόσο καιρό τις αξιοποιείτε στην εργασία σας ή γενικότερα την καθηµερινότητά σας; Έχετε σκεφτεί, πως κάθε φορά που αντιµετωπίζατε µια δυσκολία, που αποκτούσατε αυτά που στοχεύατε, ή καταφέρνατε να διατηρήσετε έστω σταθερή την επιτυχία σας αντίθετα στα εµπόδια που συναντούσατε, ο κύριος µοχλός των αποφάσεων και των εφαρµογών τους ήσασταν εσείς; Νοµίζετε αυτό διαφέρει πολύ από την έναρξη, τη συντήρηση, την ανάπτυξη και την ευηµερία µιας επιχείρησης; Για την ακρίβεια καθόλου, σε βασικές αρχές. Όσα κληθήκατε να διαχειριστείτε µέχρι σήµερα, την “επιχείρηση” του εαυτού σας όπως την αποκαλούµε, είναι µικρογραφία όσων διαχειρίζεται και η διοίκηση µιας εταιρείας. Με στρατηγικές εξέλιξης, αναλύσεις απόδοσης, προβλέψεις ρίσκων, αντιµετώπιση κρίσεων, ενέργειες προβολής και διαφήµισης, στελέχωση ανθρωπίνων πόρων κ.ο.κ.

 

Το µέλλον, λοιπόν, κρύβεται µέσα σας.

 

Ό,τι και όπως τα έχετε καταφέρει µέχρι σήµερα, σίγουρα µε την ανάλογη προσπάθεια µπορείτε να τα ξανακαταφέρετε. Το ζητούµενο είναι, όπως αναφέρθηκε και στην προηγούµενη ενότητα, να εκπαιδευθείτε από τα λάθη τα δικά σας και των άλλων, καθώς και τις συνθήκες που σας οδήγησαν στην εκ νέου αναζήτηση εργασίας και να τα αξιοποιήσετε προς όφελός σας. Αν πάλι θεωρείτε πως τίποτα δεν περνάει από το χέρι σας και πως η ρότα των πράξεών σας αποφασίζεται από άλλους, τότε ρίξτε µια υπερήφανη µατιά στην µέχρι τώρα πορεία σας και συνεχίστε ΔΥΝΑΜΙΚΑ!

 

Ποιοι είστε εσείς;

 

Γνωρίστε αρχικά τον κορµό της “επιχείρισής” σας – εσάς. Ερευνήστε εκ νέου τη δυναµική του επαγγελµατικού και του κοινωνικού σας εαυτού, καθώς και της προσωπικότητάς σας (ο εσωτερικός εαυτός, τον οποίο µπορεί ποτέ να µην καταφέρετε να εµβαθύνετε τόσο ώστε να τον γνωρίσετε πραγµατικά). Καταγράψτε τις δυνατότητές σας, τις αντοχές, τα όνειρα και τους στόχους σας. Στο χαρτί όλα παίρνουν άλλωστε πιο δυνατή µορφή, “απεικονίζονται” ας πούµε, ώστε να πάρουν υπόσταση στο µυαλό σας, να τα αντιληφθείτε στο εύρος που τους αναλογεί και να ξεκινήσετε υποσυνείδητα να τα θέτετε σε ΠΡΑΞΗ. Γιατί η γραφή, σηµαίνει ΔΕΣΜΕΥΣΗ. Ενώ, όσο παραπαίουν στο νου σας ως άπιαστες έννοιες, παραµένουν όνειρα και θεωρίες άυλες. Βγείτε λοιπόν απ’ την “αναµονή” της αδράνειας που µπορεί να σας έχει κυριεύσει κι εξερευνήστε τις προθέσεις σας. Έτσι ώστε να “πατήσετε” πάνω τους σταθερά και ώριµα, και να µετατραπούν αυτές σε απτά αποτελέσµατα.

 

“Κοροϊδία” σ’ όλο σας το μεγαλείο!

 

Το κόλπο, βρίσκεται στη σκέψη σας. Κατά ένα περίεργο τρόπο, το μυαλό, συνηθίζει να σας παίζει παιχνίδια εξουσίας όταν έχετε να κάνετε με τη θέληση και την αυτοπεποίθησή σας. Μετρώντας “χιλιόμετρα” κακών εμπειριών, εμποδίων και απογοητεύσεων, το “κοντέρ” της μνήμης, φροντίζει να συντηρεί αυτά τα συναισθήματα και να τα επικαλείται σε κάθε νέα παρόμοια προσπάθεια. Έτσι, το αποτέλεσμα, είναι αρνητικά αναμενόμενο:

  • Προκατάληψη
  • Aδυναμία πρωτοβουλιών
  • Aρνητισμός
  • Aπαισιοδοξία
  • Απογοήτευση
  • Απαγόρευση στο όνειρο κ.ο.κ.

 

Προσέξατε ασφαλώς ότι οι περισσότερες από τις παραπάνω λέξεις έχουν ως συνθετικό τους το στερητικό “α”. Αν λοιπόν αυτές καταλαµβάνουν το µυαλό σας ή διαρκώς ξεκινάτε τις σκέψεις και τα λόγια σας µε “Δεν µπορώ/θέλω”, “Πρέπει να”, “Μπορεί να”… τότε σίγουρα εγκλωβίζεστε από µόνοι σας στην ΑΠΡΑΓΙΑ. Μόνο αν τα λόγια σας ξεκινούν µε “Χρειάζεται να”, αυτόµατα σας βάζουν στη διαδικασία της επιθυµίας και της ανάγκης που δηλώνετε, το οποίο και σας εξωθεί στην ΠΡΑΞΗ (“Υποσχετική της Ανάγκης στην Αλλαγή” όπως αναφέρει και η Ειρήνη Νικολαϊδου, HRM & Communication Advisor | Certified Personal & Executive Coach | Trainer).

Τα παραπάνω, είναι µόνο µερικά από όσα τριβελίζουν το µυαλό µας και αποδυναµώνουν τις προσπάθειές µας για επιτυχία. Για να παραµερίσετε αυτές τις τακτικές, “κοροϊδέψτε” το µυαλό και τη σκέψη σας µε αισιόδοξα µηνύµατα και σκέψεις (γιατί όχι, και µε χαµόγελο!), προκαλέστε την τύχη σας και τα γεγονότα θα έρθουν µε το µέρος σας. Έρευνες του κοντινού παρελθόντος έδειξαν άλλωστε, πως αν σε µια οµάδα ανθρώπων ανατεθεί να χαµογελούν και να ενεργούν επικοινωνιακά, ακόµα κι αν δεν το αισθάνονται εκείνη τη στιγµή, εν τέλει θα “µετατραπούν” σε εξωστρεφείς και θα αισθανθούν αισιόδοξα.

Αντιθέτως, αρνητικές σκέψεις, διαρκής φόβος για το αύριο, απογοήτευση και συναφή συναισθήµατα, προκαλούν την αµυγδαλή του εγκεφάλου, να εκκρίνει αδρεναλίνη και κορτιζόλη, το οποίο έχει σαν αποτέλεσµα να πολλαπλασιάζονται οι αρνητικές σκέψεις και να εγκλωβίζεται η όποια αυτοπεποίθηση διαθέτετε:

Αδρεναλίνη: Ευθύνεται για την επιθετικότητα και την αντίδραση

Κορτιζόλη: Ευθύνεται για την τοξική δράση στα νευρικά κύτταρα

Αν είστε λοιπόν, αποφασισµένοι να πάρετε τον έλεγχο, των σκέψεων, των ενεργειών σας και τέλος, των προοπτικών που θα προκαλέσετε (µετά από τόσο κόπο), είναι µονόδροµος πλέον ότι θα παρουσιαστούν ευκαιρίες, τις οποίες θα είστε σε εγρήγορση να “δείτε” και να αξιοποιήσετε. Σκεφτείτε το απλά: Τις ηµέρες που αισθάνεται κάποιος κακόκεφος και δρα αντικοινωνικά, είναι πιο πιθανό να επιλέξει να ντυθεί µε σκούρα ρούχα, για να µην τραβάει την προσοχή των άλλων και να περνάει απαρατήρητος. Παράλληλα, το πιο πιθανό είναι ότι θα ενεργεί σε χαµηλούς τόνους, διατηρώντας συγκρατηµένο προφίλ κινήσεων και λόγων· αυτή η αυθυποβολή του εν τέλει, είναι και ο λόγος που µένει απαρατήρητος. Εσείς, θέλετε να ενεργείτε κατ’ αυτόν τον τρόπο και να επηρεάζετε τοξικά τη σκέψη, την ψυχή και το σώµα σας (γιατί όλα είναι αλληλένδετα – domino effect); Δεν έχει νόηµα – Εσείς όµως, έχετε επιλογή.

[Πληροφορίες για την ορολογία και λειτουργία της αµυγδαλής του εγκεφάλου, µπορείτε να βρείτε εδώ: http://t.co/3mVAQ6vCmk]

ΜΟΝΤΕΛΟ AIDA

AIDA is an acronym used in marketing and advertising that describes a common list of events that may occur when a consumer engages with an advertisement.

A – Awareness: attract the attention of the customer.
I – Interest: raise customer interest by focusing on and demonstrating advantages and benefits (instead of focusing on features, as in traditional advertising).
D – Desire: convince customers that they want and desire the product or service and that it will satisfy their needs.
A – Action: lead customers towards taking action and/or purchasing.

Using a system like this gives one a general understanding of how to target a market effectively. Moving from step to step, one loses some percent of prospects.

[Πληροφορίες για την ορολογία του μοντέλου AIDA, μπορείτε να βρείτε εδώ: http://t.co/5qNs5RruHW] Διαβάστε περισσότερα στον Οδηγό Καριέρας 2014 | σελίδα 7