Graduate Trainee & Internship Programs

Home / Graduate Trainee & Internship Programs

graduateΣε παλαιότερες εκδόσεις του Οδηγού Καριέρας, αναπτύξαµε ενότητες για τη µετανάστευση στο εξωτερικό, µε απώτερο στόχο την επαγγελµατική αποκατάσταση, την εξέλιξη και τη βιωσιµότητα. Φέτος επιλέξαµε, εναλλακτικά, να σας παρουσιάσουµε εκτενώς την πρόθεση σηµαντικών εταιρειών µε παρουσία στη χώρα µας να αξιοποιήσουν τους νέους, µέσω Graduate Trainee Programs και προγραµµάτων Πρακτικής Απασχόλησης. Εξοµολογούνται τις ενέργειες που εφάρµοσαν το 2014 και προβλέπεται να εφαρµόσουν για το 2015, προκειµένου να κρατηθεί αυτή η τολµηρή µερίδα στην πατρίδα της και να στηρίξουν τα όνειρα, τη δυναµική και τη διάθεσή της, τώρα που κάνει το ντεµπούτο της στην αγορά εργασίας.

Τι µέλλει γενέσθαι, λοιπόν, µε τους τελειόφοιτους και τους αποφοίτους που ξεκινούν να ανοίγουν τα µάτια και τα φτερά τους προς νέους ορίζοντες; Υπάρχουν υποδοµές, συνθήκες και ευκαιρίες για αυτούς; Μπορούν να ονειρευτούν ελεύθερα για την επαγγελµατική τους πορεία, κι ας µη διαθέτουν ακόµα την ωριµότητα και τη γνώση να διαχειριστούν τις προκλήσεις του αύριο;

 

Ειστε ετοιμοι να γινετε L’Oréal Management Trainees;


loreal

Η L’Oréal πιστεύει στους νέους ανθρώπους και το αποδεικνύει µε πολλούς τρόπους! Η L’Oréal Ελλάδας, θυγατρική του Οµίλου L’Oréal, βρίσκεται στη χώρα από το 1970 και δραστηριοποιείται µε πάνω από 20 παγκόσµια brands, µε ξεχωριστά προϊόντα περιποίησης µαλλιών, δέρµατος, µακιγιάζ και αρωµάτων. Η επιτυχία όµως αυτή, δεν είναι απρόσωπη. Υπάρχουν αυτοί, 500 περίπου συνάδελφοι, στο χώρο του marketing, των πωλήσεων, του supply chain, του finance, κ.ο.κ.

Τι χαρακτηριστικά αναζητά η εταιρεία στους νέους συναδέλφους της; Δεν σταµατούν ποτέ να αναζητούν νέους συνεργάτες που να είναι ευέλικτοι, να εργάζονται αρµονικά σε οµάδες, να έχουν ξεκάθαρους στόχους, να προτείνουν νέες ιδέες, να διακρίνονται για την ενέργειά τους, αλλά κυρίως για το πάθος τους για το αντικείµενο της εργασίας τους.

Αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παραπάνω, δεν έχετε παρά να επιδιώξετε να έρθετε σε επικοινωνία µε την εταιρεία. Μπορείτε να το πετύχετε µε διάφορους τρόπους!

Tο L’Oréal Brandstorm! Ο απόλυτος διαγωνισµός marketing, για δηµιουργικούς φοιτητές! Στους συµµετέχοντες δίνεται η προοπτική για πρακτική άσκηση και περαιτέρω καριέρα µαζί µας. Το 2013 η ελληνική οµάδα από το Οικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών κατέκτησε την 2η θέση ανάµεσα σε 44 χώρες, ενώ, το 2014 η οµάδα µας, επίσης από το ΟΠΑ, κέρδισε το Βραβείο Κοινού!

Πρακτική άσκηση µέσω της σχολής σας, σε τµήµατα όπως του marketing, του finance, του business development, του supply chain, κ.ά. Αναζητήστε τις αγγελίες της L’Oréal µέσω του γραφείου διασύνδεσης της σχολής σας.

Το Management Trainee πρόγραµµά µας – στα γαλλικά…Pepiniere πρόγραµµα! Στη χώρα µας διαθέτουµε management trainees σε δύο τοµείς, marketing και sales. Κριτήρια; Θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει µε επιτυχία σχετικές σπουδές, καθώς και το µεταπτυχιακό σας πρόγραµµα, και πραγµατικά να αγαπάτε το αντικείµενό σας. Μέσω της συµµετοχής σας στο συγκεκριµένο πρόγραµµα, διάρκειας έως 2 ετών, θα έχετε την ευκαιρία να αναλάβετε διαφορετικούς ρόλους µέσα στην εταιρεία (rotation), και να ξεκινήσετε την καριέρα σας µε την οµάδα της L’Oréal!

Παρακολουθείτε τακτικά τις ευκαιρίες καριέρας που αναρτώνται στο παγκόσµιο site της εταιρείας (www.careers.loreal.com), στο Kariera.gr, καθώς και στην αντίστοιχη σελίδα στο LinkedIn, ώστε να µην χάσετε καµία ευκαιρία!

 

 

Η Πρωτοβουλια της Nestlé για τη Νεανικη Απασχοληση: Nestlé needs YOUth

 


nestle

Με το πρόγραµµα Nestlé needs YOUth η Nestlé δεσµεύτηκε να παρέχει µέσα στην τριετία 2014-2016, 20.000 θέσεις εργασίας και ευκαιρίες απασχόλησης σε νέους κάτω των 30, σε όλη την Ευρώπη (10.000 προσλήψεις και 10.000 θέσεις µαθητείας και πρακτικής εξάσκησης). Στην Ελλάδα αυτό µεταφράζεται σε ευκαιρίες απασχόλησης για 500 νέους και νέες κάτω των 30 ετών µέχρι το 2016, µέσα από ένα µεγάλο φάσµα επαγγελµάτων και τεχνικών γνώσεων, από την παραγωγή και τη διοίκηση, µέχρι τις πωλήσεις, το µάρκετινγκ, την οικονοµική διαχείριση και τις επιστήµες µηχανικών.

Η πρωτοβουλία χαρακτηρίζεται από 4 Πυλώνες:

GET HIRED

Μέσα στο 2014 παρείχαµε σε 134 νέους και νέες την ευκαιρία να εργαστούν στην εταιρεία µας, είτε σε µόνιµη βάση είτε για περιορισµένο διάστηµα. Από αυτούς, άλλοι συµµετείχαν σε συγκεκριµένα projects και άλλοι εντάχθηκαν σε businesses, αποκτώντας εµπειρίες και γνώση πλάι σε συναδέλφους µας που τους καθοδήγησαν και τους προσέφεραν πολύτιµα εφόδια για το επαγγελµατικό τους µέλλον.

GET SKILLED

Μέσα στο 2014 πραγµατοποίησαν κοντά µας την πρακτική τους άσκηση 57 νέοι και νέες. Παράλληλα, µέσα από ειδικά προγράµµατα της Nestlé προσφέραµε διεθνείς ευκαιρίες κατάρτισης σε χώρες όπως η Δανία, η Αγγλία, η Ολλανδία και η Ελβετία.

GET SUPPORT

Μέσα από το πρόγραµµα συµβουλευτικής για θέµατα καριέρας βοηθάµε τους νέους προετοιµαστούν όσο καλύτερα µπορούν ώστε να πετύχουν στον τοµέα που στοχεύουν. Τα µέσα που χρησιµοποιούµε είναι:

CV clinics: Οργανώνουµε εκδηλώσεις και επισκεπτόµαστε σχολεία και σχολές για να συναντήσουµε τους νέους και να τους παρέχουµε συµβουλευτική βιογραφικών (CV clinics), προετοιµασία για την επαγγελµατική συνέντευξη και συµβουλές για την είσοδο στην αγορά εργασίας.

On-campus Nestlé days: Μέσα από παρουσιάσεις που πραγµατοποιούµε σε σχολεία και σχολές, παρέχουµε πληροφορίες για την εταιρική µας κουλτούρα, τις αξίες µας, ενώ παράλληλα δίνουµε την ευκαιρία στους µαθητές και τους φοιτητές, να γνωρίσουν στελέχη της εταιρείας µας και να µοιραστούν τις επαγγελµατικές τους εµπειρίες.
Συνεργασία µε την AIESEC:Συνεργαζόµαστε µε την AIESEC, τον µεγαλύτερο, διεθνή, µη κυβερνητικό, φοιτητικό οργανισµό στον κόσµο, µε παρουσία σε 124 χώρες και 2400 Πανεπιστήµια και πάνω από 90.000 µέλη, προσφέροντας την ευκαιρία σε φοιτητές και αποφοίτους να γνωρίσουν από κοντά πώς λειτουργεί µία µεγάλη πολυεθνική εταιρεία, όπως η Nestlé.

Job Pairs:Είναι µία πρωτοβουλία καθηγητών του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, µε σκοπό τη δηµιουργία ευκαιριών στο σύγχρονο επαγγελµατικό περιβάλλον, φέρνοντας σε επαφή άτοµα που αναζητούν εργασία µε τον επαγγελµατικό χώρο της επιλογής τους.

“Mock” interviews:Συνεντεύξεις µε φοιτητές, οι οποίες βιντεοσκοπούνται και µετέπειτα παρουσιάζονται στους ίδιους, προκειµένου να τους συµβουλεύσουµε για το πώς µπορούν να βελτιώσουν τις τεχνικές τους.

GET MORE OPPORTUNITIES

Στόχος µας είναι να επεκτείνουµε την πρωτοβουλία αυτή και σε άλλες εταιρείες στην Ελλάδα, µε τις οποίες συνεργαζόµαστε, προκειµένου να εκµεταλλευτούµε την πολλαπλασιαστική ισχύ της πρωτοβουλίας.

 

 

Προαγωγη εκ των Εσω: P&G Internship Program

 

p&gΤο Internship Program της P&G βασίζεται στην αρχή της “Προαγωγής εκ των έσω” που αποτελεί τον οδηγό επιτυχίας της εταιρείας στο βάθος των 175 χρόνων δραστηριοποίησής µας. Κάθε νέος συνάδελφος, αναλαµβάνει ένα ατοµικό project από τη πρώτη µέρα της εργασίας του και καλείται να αναπτύξει ένα ολιστικό πλάνο για την υλοποίηση του σε βάθος ενός διαστήµατος από 3 έως 12 µήνες.

Το Internship Program της P&G είναι σχεδιασµένο έτσι ώστε να χαρίζει την ευκαιρία στους νέους συναδέλφους να γνωρίσουν σε βάθος την εταιρεία, µέσα από την πλήρη και πληρωτέα απασχόληση τους στο πλαίσιο του project τους, καθώς και να αποκτήσουν σηµαντικά εφόδια που θα τους µετατρέψουν στα επόµενα ηγετικά στελέχη του οργανισµού.

Τα internships της P&G απευθύνονται σε τελειόφοιτους και ορισµένες φορές απόφοιτους των κορυφαίων προπτυχιακών και µεταπτυχιακών προγραµµάτων ανά τον κόσµο.

Στη διάρκεια του internship, οι νέοι συνάδελφοι συνεργάζονται µε εκπρόσωπους από όλα τα τµήµατα της P&G, συµπεριλαµβανοµένων των κορυφαίων στελεχών µας και απολαµβάνουν τα οφέλη:

  • της ενδοεταιρικής εκπαίδευσης, µέσω του βραβευµένου εσωτερικού εκπαιδευτικού portfolio της εταιρείας
  • του coaching από έµπειρους συναδέλφους
  • της ανάπτυξης προσωπικών δεξιοτήτων µέσα από καθηµερινό “on the job training”
  • της πλήρους έκθεσης σε πραγµατικά business cases
  • της συνεργασίας µε συναδέλφους από τις περισσότερες χώρες του κόσµου
  • της εξοικείωσης µε διαφορετικές κουλτούρες
  • και της ευκαιρίας να ανελιχθούν και να καινοτοµήσουν σε ένα συνεχώς δυναµικό και µεταβαλλόµενο περιβάλλον

Με τη λήξη του internship, οι νέοι συνάδελφοι αξιολογούνται µε βάση την τελική έκβαση των project τους, τα αποτελέσµατα τους και τις δεξιότητες που επέδειξαν στη διάρκεια του internship. Όσοι συνάδελφοι κερδίζουν θετική αξιολόγηση, τοποθετούνται σε µόνιµες θέσεις στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Αξίζει να σηµειωθεί ότι η εταιρεία καλύπτει, πανευρωπαϊκά, το 90% των µόνιµων θέσεων της µέσω του internship program της.

Για να µάθετε περισσότερα για το Internship program και να γίνετε µέλος της οικογένειας της P&G στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, µπορείτε µέσω του site http://we.experiencepg.com ή της σελίδας στο Facebook https://www.facebook.com/pgcareers.

 

Ενας Διαφορετικος Διαγωνισµος Συνεργασιας: KORRES UNIVERSITY LAB 2014

 

 

korresΜε αφετηρία την εξαιρετική επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης KORRES UNIVERSITY LAB και µε τον ίδιο ενθουσιασµό, η ΚΟΡΡΕΣ υλοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά τη συγκεκριµένη πρωτοβουλία. “Απαιτώντας” τον ίδιο παλµό, ταλέντο, δηµιουργικότητα και πάθος, απηύθυνε εκ νέου πρόσκληση σε προπτυχιακούς φοιτητές σχολών µε αντικείµενο συναφές µε τις δραστηριότητες της εταιρείας (New Product Development, Research & Development, Marketing, Communications & New Media, Design), να συµµετάσχουν σε ένα διαφορετικό διαγωνισµό συνεργασίας. Σκοπός της εταιρείας είναι να δείξει σε νέους επιστήµονες πιθανά πεδία δράσης, αλλά και να αναµειχθεί δηµιουργικά µε νέους ανθρώπους, συνδυάζοντας την επιχειρηµατικότητα µε το νεανικό πνεύµα και δηµιουργική σκέψη.

Στο KORRES UNIVERSITY LAB 2014 εκδήλωσαν ενδιαφέρον συµµετοχής περισσότεροι από 800 φοιτητές – διπλάσιος αριθµός συγκριτικά µε την πρώτη χρονιά υλοποίησης του προγράµµατος, ενδεικτικό στοιχείο της εξαιρετικής απήχησής του. Ανάµεσα στις σχολές που εκπροσωπήθηκαν, ήταν η Σχολή Αρχιτεκτόνων – Μηχανικών και η Σχολή Χηµικών Μηχανικών του Ε.Μ.Π., το Τµήµα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, το Τµήµα Επιστήµης Φυτικής Παραγωγής του Γεωπονικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, το Τµήµα Φαρµακευτικής και το Τµήµα Χηµείας του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών, καθώς και το Τµήµα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισµού του Πάντειου Πανεπιστηµίου.

Συνολικά 40 φοιτητές συνέθεσαν την τελική οµάδα του KORRES UNIVERSITY LAB 2014 σε συνέχεια αξιολόγησης των αιτήσεων – ένα ανοιχτό ερωτηµατολόγιο που σκιαγραφούσε την προσωπικότητα, την κουλτούρα, τις προτιµήσεις, τη δηµιουργικότητα και την πρωτοτυπία σκέψης, µέσα από µία σειρά ερωτήσεων. Σε αυτές µπορούσαν να δοθούν απαντήσεις µε διάφορους τρόπους, ακόµα και µε εικόνες ή τραγούδια. Η οµάδα αυτή εργάστηκε σε projects, βασισµένα σε πραγµατικά δεδοµένα, υπό την καθοδήγηση στελεχών της εταιρείας: New Product Development, Botanical Garden & Concept Store, Digital Communications.

Στην “τελετή αποφοίτησης” που πραγµατοποιήθηκε µετά το πέρας της εξάµηνης συνεργασίας και ανταλλαγής ιδεών και απόψεων, παρουσιάστηκαν για άλλη µια φορά προτάσεις προϊόντων µε µοναδικό concept, σε συνδυασµό µε ολοκληρωµένο marketing plan, εξαιρετικά δηµιουργικές προτάσεις καταστηµάτων και πρότυπων βοτανικών κήπων, αλλά και καµπάνιες digital επικοινωνίας που αξιοποιούσαν στο έπακρο τις δυνατότητες κάθε διαθέσιµης ψηφιακής πλατφόρµας –όλες οι προτάσεις απόλυτα βιώσιµες. Αυτό ήταν και ένα από τα τρία κριτήρια αξιολόγησής τους, µαζί µε την πρωτοτυπία και πληρότητα των τελικών παρουσιάσεων.

Τα τελευταία δύο έτη, σχεδόν 1.200 φοιτητές εκδήλωσαν ενδιαφέρον συµµετοχής στην πρωτοβουλία UNIVERSITY LAB. Oι επαγγελµατικών προδιαγραφών προτάσεις των τελικών οµάδων και ο ενθουσιασµός όλων όσων πήραν µέρος στα UNIVERSITY LABS 13 & 14, αποτέλεσαν το βασικό κίνητρο για να µετατραπεί αυτή η πρωτοβουλία σε θεσµό, καθώς έχει ήδη τεθεί σε “λειτουργία” το KORRES UNIVERSITY LAB 2015.

Επισκεφθείτε το επίσημο site της εταιρείας (www.korres.com), καθώς και τις εταιρικές σελίδες που διατηρεί στα Social Media (facebook.com/Korres, @korresofficial (Instagram), @KORRES_OFFICIAL (Twitter)].

Beiersdorf: Ολες µας οι αξιες σε ενα προγραµµα Graduatebeiersdorf

 

Courage, Trust, Care, Simplicity.

 

“Η συνεχής επιτυχία µπορεί να επιτευχθεί µόνο όταν κάποιος έχει την ευκαιρία να εφαρµόσει πλήρως τις δυνάµεις του. Αυτό ισχύει τόσο σε ατοµικό, σε οµαδικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο. Η µοναδική φιλοσοφία της Beiersdorf είναι το καλύτερο θεµέλιο, καθώς ενθαρρύνει όλους τους εργαζοµένους να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε µέρα.”

 

Zhengrong Liu – Εκτελεστικό Συµβούλιο, Ανθρώπινο Δυναµικό

 

Εδώ και πάνω από 130 χρόνια ασχολούµαστε εντατικά µε την ικανοποίηση των ατοµικών αναγκών των καταναλωτών και έχουµε καταξιωθεί στην αγορά ως οι εφευρέτες της σύγχρονης περιποίησης της επιδερµίδας. Αναπτύσσουµε πρωτοποριακά προϊόντα σε νέες αγορές, συµβαδίζοντας τόσο µε στις παγκόσµιες τάσεις, όσο και µε τις επιθυµίες των καταναλωτών. Πιστεύουµε σε µια ανοικτή εταιρική κουλτούρα, η οποία έχει τη δυνατότητα να ενσωµατώνει νέα στοιχεία, ενθαρρύνει την ανάπτυξη των δυνατοτήτων στο έπακρο ενώ οι εργαζόµενοι αναλαµβάνουν ευθύνη και ενεργούν σαν επιχειρηµατίες.

 

Η Beiersdorf προσφέρει την ευκαιρία για µια διεθνή καριέρα σε µια δυναµική εταιρεία. Με 150 θυγατρικές σε όλο τον κόσµο, χρειαζόµαστε άτοµα που µπορούν να λειτουργούν πέρα από σύνορα, πολιτισµικούς και γλωσσικούς φραγµούς. Το Graduates & Young Professionals Program είναι ένα παγκόσµιο πρόγραµµα της Beiersdorf που έχει στόχο να δώσει την ευκαιρία σε απόφοιτους πανεπιστηµίων, καθώς και σε νεαρούς επαγγελµατίες, να ξεκινήσουν την καριέρα τους σε ένα δυναµικό, γεµάτο προκλήσεις περιβάλλον όπως αυτό της Beiersdorf, διεθνώς.

 

Το πρόγραµµα είναι διαθέσιµο και στις 150 χώρες που η Beiersdorf διατηρεί γραφεία και περιλαµβάνει δύο κατηγορίες υποψηφίων: Graduates, στο οποίο µπορούν να συµµετέχουν απόφοιτοι πανεπιστηµίων που έχουν ολοκληρώσει ή συνεχίζουν τις σπουδές τους και Young Professionals το οποίο απευθύνεται σε νεαρούς επαγγελµατίες που θέλουν να κάνουν το επόµενο δυναµικό βήµα στην καριέρα τους. Στόχος του προγράµµατος είναι να βρει τα επόµενα στελέχη της Beiersdorf διεθνώς, γι’ αυτό και απευθύνεται σε όσους επιθυµούν να αποκτήσουν εµπειρία και εκτός των συνόρων.

 

Το 2014 το Management Unit της Νοτίου Ευρώπης, στο οποίο ανήκει και η Ελλάδα µε επικεφαλής την Ιταλία, ενέταξε στο δυναµικό του συνολικά 21 νέους απόφοιτους, εκ των οποίων το 30% εργάζεται ήδη σε θέσεις στα κεντρικά της εταιρίας στο Αµβούργο. Η επιτυχία του προγράµµατος αυτού που εφαρµόστηκε πρώτα στην Νότια Ευρώπη, αποτέλεσε την έµπνευση για τη δηµιουργία ενός προγράµµατος µε διεθνή κριτήρια επιλογής, αλλά µε εφαρµογή στις τοπικές αγορές των χωρών.

 

Το 2015 το πρόγραµµα Graduates & Young Professionals ανοίγει τα φτερά του και ετοιµάζεται να υποδεχθεί περισσότερους από 170 νέους επαγγελµατίες και µελλοντικά στελέχη της εταιρίας, παγκοσµίως. Παρά την µακρά παράδοσή της σε προγράµµατα Graduates, η Beiersdorf για πρώτη φορά δηµιουργεί ένα ολοκληρωµένο πρόγραµµα διαχείρισης High Potential υποψηφίων, µε στόχο να προετοιµάσει την επόµενη γενιά στελεχών της. To Management Unit της Νοτίου Ευρώπης θα απασχολήσει για το 2015, 10 νεαρά στελέχη.

 

Μάθε περισσότερα για το πρόγραµµα και πώς µπορείς να δηλώσεις υποψηφιότητα στο: www.beiersdorf.gr/career

 

Πρακτικες Απασχολησης Ταλεντων:  Travelplanet24 Internship Program

 

H Travelplanet24, ως µια µοντέρνα εταιρεία τεχνολογίας που διαρκώς αναζητά νέα ταλέντα και εµπνέεται από τις φρέσκες ιδέες και τις ικανότητες των νέων, αναζητά διάφορους τρόπους travelplanet24_logo_smallπροκειµένου να στηρίξει τη νεανική απασχόληση. Οι ενέργειες που θέτει σε εφαρµογή τα τελευταία έτη, συνοψίζονται στα εξής:

 

Πρακτική Άσκηση Φοιτητών ΑΕΙ/ΤΕΙ/ ΙΕΚ:Η πιο συνήθης πρακτική που εφαρµόζεται στην Travelplanet24 προκειµένου να ενισχυθεί η νεανική απασχολησιµότητα, αφορά στην πρακτική άσκηση φοιτητών από διάφορους εκπαιδευτικούς οργανισµούς. Συνεπώς, έχοντας η εταιρεία αναπτύξει ένα δυναµικό κανάλι επικοινωνίας µε ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ και µια σειρά άλλων εκπαιδευτικών οργανισµών ώστε να υπάρχει άµεση και αποτελεσµατική συνεργασία, παρέχει τη δυνατότητα, εδώ και αρκετά χρόνια, σε φοιτητές που αναζητούν εταιρείες για την πραγµατοποίηση της πρακτικής τους, να απασχοληθούν σε αυτή. Η πρακτική άσκηση των φοιτητών πραγµατοποιείται κατά κύριο λόγο στα τµήµατα marketing, κρατήσεων, προγραµµατισµού και στο οικονοµικό τµήµα.

 

Πρόγραµµα Απασχόλησης Νέων “Επιταγή εισόδου στην αγορά εργασίας για άνεργους νέους έως 29 ετών”: Την περασµένη χρονιά, η Travelplanet24, απασχόλησε 2 εργαζοµένους στο τµήµα λογιστηρίου για σχεδόν 4 µήνες, µέσω του εν λόγω προγράµµατος που χρηµατοδοτείται από τον ΟΑΕΔ και έχει ως στόχο να βοηθήσει τους άνεργους νέους να αποκτήσουν επαγγελµατική εµπειρία. Χτίζοντας µια πολύ καλή συνεργασία µε τους εργαζόµενους, από την οποία επωφελήθηκαν και οι δυο πλευρές, αποφασίστηκε να επεκταθεί η συνεργασία αυτή. Μάλιστα, ο ένας εκ των δύο εργαζοµένων, απασχολείται έως και σήµερα στην εταιρεία.

 

Συµµετοχή στο Πρόγραµµα Regene-ration:Το Regeneration αποτελεί µια πρωτοβουλία που έρχεται να γεφυρώσει το κενό που έχει δηµιουργηθεί µεταξύ των νέων, οι οποίοι θέλουν να µάθουν και να αναπτυχθούν, και των εταιρειών που δυσκολεύονται να βρουν στους σηµερινούς αποφοίτους τις δεξιότητες που θεωρούν απαραίτητες για τη στελέχωση του δυναµικού τους. Με κίνητρο τη στήριξη αυτής της πρωτοβουλίας, η Travelplanet24 συµµετείχε το 2014 στη διαδικασία αξιολόγησης νέων υποψηφίων µέσω τεστ δεξιοτήτων και case studies και προχώρησε στη σύναψη 6µηνης συνεργασίας µε έναν από τους υποψηφίους, ο οποίος απασχολήθηκε στο οικονοµικό τµήµα.

 

Είναι σηµαντικό να σηµειωθεί ότι, µέσω των παραπάνω πρακτικών, ένας µεγάλος αριθµός εργαζοµένων έµεινε στην εταιρεία για διάστηµα πέραν της πρακτικής άσκησης και πολλοί από αυτούς παραµένουν στην εταιρεία µέχρι και σήµερα. Επίσης, χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγµατα 3 συναδέλφων, στα τµήµατα Accounting, Finance και Performance, οι οποίοι ξεκίνησαν την πρακτική τους στην εταιρεία το 2014 και παραµένουν µέχρι και σήµερα στην Travelplanet24, µε σύµβαση αορίστου χρόνου.

 

Στόχος της εταιρείας για το 2015 είναι να συνεχίσει να προσφέρει ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους, ώστε να αποκτήσουν εργασιακή εµπειρία και παράλληλα, µια ολοκληρωµένη εικόνα σχετικά µε το πώς λειτουργεί µια εταιρεία σε ένα οργανωµένο και µοντέρνο περιβάλλον. Οι πρακτικές αυτές αποτελούν και για την ίδια την εταιρεία, µέσο ώστε να διακρίνονται τα “ταλέντα” και οι high-potential νέοι, ώστε να συνάπτονται µαζί τους µακροχρόνιες συνεργασίες. Άλλωστε, στόχος της Travelplanet24 είναι η εξεύρεση καινοτόµων και πιο εκσυγχρονισµένων τεχνικών ώστε η νέα γενιά (Γενιά Y) να γνωρίσει ουσιαστικά και να επιλέξει συνειδητά την εταιρεία για να πραγµατοποιήσει τα πρώτα της επαγγελµατικά βήµατα.