Awards ’13


Άποψη από την εκδήλωση

Την Τρίτη 26 Νοεµβρίου 2013, σε µια εκδήλωση εµπνευσµένη από τους ρυθµούς, τον τρόπο ζωής και έκφρασης της Γενιάς Y, πήρε σάρκα και οστά η παρουσίαση της έρευνας “Καριέρα και Γενιά Y” που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο δράσεων σχετικά µε την απασχόληση από το kariera.gr (µέλος του οµίλου CareerBuilder) σε συνεργασία µε το Οικονοµικό Πανεπιστήµιο Αθηνών. Στόχος της έρευνας ήταν, µε Επιστηµονικές Υπεύθυνες τις Επίκουρες Καθηγήτριες του ΟΠΑ, Ειρήνη Νικάνδρου και Λήδα Παναγιωτοπούλου, να διερευνηθούν οι κυρίαρχες τάσεις µεταξύ των νέων ανθρώπων, στην επιλογή της εταιρείας/εργοδότη που προτιµούν και στο σχεδιασµό της καριέρας τους. Με δείγµα εύρους 1070 φοιτητές και αποφοίτους ΑΕΙ/ΑΤΕΙ απ’ όλη την Ελλάδα, ηλικίας 18-30 ετών, συλλέχθηκαν και επεξεργάστηκαν δεδοµένα της έρευνας ώστε να αναλυθούν οι στάσεις των νέων ως προς την καριέρα τους και τί είναι σηµαντικό γι’ αυτούς όταν σχεδιάζουν και προγραµµατίζουν την εργασιακή τους ζωή.

Η συγκέντρωση πραγµατοποιήθηκε στο gazARTE, µε παρόντες τους φοιτητές και τις εταιρείες που βραβεύθηκαν ως οι προτιµητέες για να εργαστεί η Γενιά Y, προσφέροντας όπως ανέφερε και η κα Έφη Ζαχαρά (Selection and Development Ass. Manager, Τράπεζα Eurobank Ergasias A.E.) “για πρώτη φορά σαφή συµπεράσµατα για τις εργασιακές προτιµήσεις και το προφίλ των νέων της Γενιάς Υ, συµβάλλοντας στην ενίσχυση της διασύνδεσης της ακαδηµαϊκής κοινότητας µε την αγορά εργασίας και ευρύτερα στο σχεδιασµό δράσεων για την ενίσχυση της απασχολησιµότητας των νέων. Η σκιαγράφηση του προφίλ, των στάσεων και των αναγκών της Γενιάς Υ, καθώς και ο ανοιχτός διάλογος που πραγµατοποιήθηκε στην εκδήλωση, ενθάρρυνε περαιτέρω τη δέσµευση για δράση. Συγχαρητήρια σε όλους του εµπλεκόµενους!”.

Πρωταγωνιστές της εκδήλωσης φυσικά ήταν οι νέοι, τα Social Media που τους συνοδεύουν στην καθηµερινότητα και την εργασία τους, καθώς και οι απόψεις τους για την νέα αγορά που θα διαµορφώσουν µε τη σειρά τους. Για να γίνουν, όπως προσδοκάται, οι νέοι ηγέτες της αγοράς εργασίας του αύριο. Η αντίθεση δε που βίωσαν όλοι χωροταξικά, ήταν και το κύριο ενδιαφέρον της βραδιάς! Για πρώτη φορά ίσως, στη θέση του κοινού παραστάθηκαν εταιρείες και στελέχη τους – έτοιµοι να ακούσουν τι έχει να παρατηρήσει και να προτείνει η Γενιά Y live καθώς και µέσα από τα αποτελέσµατα της έρευνας -, ενώ σε πιο casual µορφής panel που στήθηκε επί σκηνής, προετοιµάστηκαν νέοι για να ανταποκριθούν στις ερωτήσεις που τους τέθηκαν για τις προ(σ)κλήσεις του αύριο.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε και κατόπιν της βράβευσης η κα Γιολάντα Κουρασµενάκη (HR Director Greece & Cyprus, Coca-Cola Tρία Έψιλον ΑΒΕΕ), “η πρωτοβουλία του Kariera.gr και του Οικονοµικού Πανεπιστήµιου Αθηνών, είναι κάτι πολύ παραπάνω από µια µεθοδική έρευνα για τη Γενιά Υ. Αποτελεί µια πρόσκληση για δράση και µια µοναδική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να δηµιουργήσουµε το δρόµο και να σχεδιάσουµε το µέλλον που εµείς θέλουµε για τη νέα γενιά, τους ηγέτες του αύριο. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, το 34% του µόνιµου προσωπικού ανήκει στη Γενιά Υ! Η βράβευση µάς γεµίζει περηφάνια και µας δίνει δύναµη να συνεχίσουµε να επενδύουµε στους ανθρώπους µας µε το ίδιο πάθος, να αναζητούµε ακούραστα νέα ταλέντα και να συνδέουµε την επιχειρηµατική ανάπτυξη µε τη συνεισφορά προς την κοινωνία και τον άνθρωπο. Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, οραµατιζόµαστε το µέλλον µε τα ζωηρά χρώµατα της Γενιάς Υ”.

[testimonials_grid show=”2″ column=”2″ style=”pullquote3″]

Μέσα από κυρίαρχα συµπεράσµατα της έρευνας προέκυψαν δύο κύριες κατηγορίες, που αφορούν αφενός στην κατανόηση των αναγκών και των στάσεων των νέων της Γενιάς Υ και αφετέρου τί σηµαίνουν αυτά για τη σηµερινή Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναµικού. Η Γενιά Y έδειξε, σε σχέση µε την Εργασία, να δίνει βαρύτητα στις Προοπτικές Καριέρας που προσφέρει µια εταιρεία/εργοδότης και ν’ αναζητά Ικανοποιητικές Αµοιβές, Ευκαιρίες για Προσωπική και Επαγγελµατική Ανάπτυξη/ Εξέλιξη, Εργασιακό Περιβάλλον µε Ήθος και Εργασιακή Ασφάλεια. Σε σχέση µε την Καριέρα, δείχνει Ενεργητική Στάση, αυτοδιαχειρίζεται την καριέρα της, η διατήρηση των Ηθικών Αξιών αποτελεί σηµαντική προτεραιότητα γι’ αυτήν, προτιµά µια Προγραµµατισµένη Καριέρα και θέλει να αναπτύσσει Δίκτυα, εντός κι εκτός της εταιρείας.

[fancy_header3 variation=”orange”]Ως προς τα τµ. Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναµικού, η Γενιά Y αναζητά σε σχέση µε την προσέλκυση, την:[/fancy_header3]

• προβολή των ευκαιριών µάθησης και ανάπτυξης καριέρας

• διαχείριση της εταιρικής εικόνας µέσα από την προβολή των εταιρικών αποτελεσµάτων και του καλού ονόµατος και της φήµης της εταιρείας

• έµφαση στο ταίριασµα του υποψήφιου µε τις αξίες του οργανισµού και

• προβολή της κουλτούρας “εργασιακής ασφάλειας”

[fancy_header3 variation=”orange”]Για τη διατήρηση και την ανάπτυξη της γενιάς, δηλώνει ότι χρειάζονται:[/fancy_header3]

• ευκαιρίες µάθησης (επίσηµες και ανεπίσηµες)

• σχεδιασµός προκλητικών έργων

• ύπαρξη συστηµάτων προγραµµατισµού και ανάπτυξης καριέρας µε ενεργή συµµετοχή των νέων στο σχεδιασµό της

• ενθάρρυνση συµµετοχής σε διατµηµατικά έργα

• δηµιουργία µονοπατιών καριέρας (κάθετα και οριζόντια µέσα στην επιχείρηση) και

• προγράµµατα εξισορρόπησης προσωπικής-εργασιακής ζωής

[fancy_header3 variation=”orange”]Τέλος, για τις αµοιβές, θέλει να υπάρχει:[/fancy_header3]

• επικοινωνία της δοµής αµοιβών στο εσωτερικό της εταιρείας

• προβολή του πακέτου αµοιβών/παροχών σε σχέση µε τους ανταγωνιστές και

• επικοινωνία προοπτικών εξέλιξης των αµοιβών

[fancy_header3 variation=”orange”]ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ:[/fancy_header3]

Στην εκδήλωση που πραγµατοποιήθηκε, οι παρακάτω εταιρείες βραβεύτηκαν ως οι πρώτες 10 από τους επιθυµητούς εργοδότες της Γενιάς Y:

  1. Google
  2. Apple
  3. Coca-Cola 3E Ελλάδος Α.Β.Ε.Ε.
  4. P&G
  5. Microsoft Hellas
  6. ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas Α.Ε.
  7. Mondelz International
  8. Vodafone
  9. Cosmote και
  10. Τράπεζα Eurobank Ergasias Α.Ε.

[fancy_header3 variation=”orange”]Για να δείτε αναλυτικά και ολοκληρωµένη την έρευνα, συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:[/fancy_header3]

Καριέρα και Γενιά Υ

Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για
να μπορέσετε να κατεβάσετε το αρχείο pdf.[email-download download_id=”281″ contact_form_id=”52″] Κατέβασε το pdf